Betyg idag: 1 573 Besökare idag: 6 247

Låt oss berätta för dig vad du tycker om film!

Admin

Filmtips. Alltid ett leende på läpparna efter bion? Köpa dvd utan risk att du blir besviken? Låt oss hjälpa dig nå dit! På filmtipset får du filmtips anpassade efter din egen personliga smak. Förutom personliga filmtips hittar du vad som går på tv, ett aktivt filmforum, nya trailers, välskrivna recensioner, filmdate-funktion och mycket mycket mer. Helt enkelt allt kring film. Givetvis gratis.

Bli medlem här!

Den här sajten använder sig av Cookies

Tv-kolumnen 25-31 augusti

KyLLo 2017-08-25

Jag vill slå ett slag för minigolf/bangolf (för att vitsa till det) innan vi går mot mörkare tider. Själv har jag spelat i sommar och det verkar vara en uppskattad sommaraktivitet i Sverige. Det finns egentligen inga bortförklaringar, för alla kan spela på samma villkor och det viktigaste är att ha trevligt tillsammans. Minigolf kan säkert funka både som teambuilding och på dejten. Det går att spela så länge det inte spöregnar, blåser storm eller någon är dålig förlorare.

Läs hela TV-kolumnen
Kommentarer (2)

Topp 5: Bästa 50+ tum 4K-TV för under 15.000 kr

AndreasKällman 2017-04-28

Aldrig tidigare har du kunnat få så bra bild för en så liten slant hemma i ditt vardagsrum. Alla filmälskares mittpunkt i hemmet är självklart TV:n, en tunn skärm som öppnar ett fönster till en värld du aldrig fått uppleva annars.

Med krav på fantastiska filmupplevelser följer också krav på fantastisk elektronik – med det sagt vill ingen behöva belåna huset för att köpa en TV.

In stiger filmtipset! Vi har satt ihop en grym lista med de bästa TV...

Kommentarer (7)

Senaste kolumnen:

Snackisen med Johan Nordström

johansk8 2012-10-29

Anslaget i nya Bondfilmen är lysande. Pang på rödbetan i storyn samt lysande bilder och musik till förtexten. Jag älskar bra anslag.

En lyckad film behöver egentligen bara innehålla två saker. 1/ En tydlig konflikt. 2/ En upplösning av konflikten - som sker i slutet av filmen.

Kommentarer (4)

Äldre artiklar more