Låt oss berätta för dig vad du tycker om film!

Admin

Filmtips. Alltid ett leende på läpparna efter bion? Köpa dvd utan risk att du blir besviken? Låt oss hjälpa dig nå dit! På filmtipset får du filmtips anpassade efter din egen personliga smak. Förutom personliga filmtips hittar du vad som går på tv, ett aktivt filmforum, nya trailers, välskrivna recensioner, filmdate-funktion och mycket mycket mer. Helt enkelt allt kring film. Givetvis gratis.

Bli medlem här!

Den här sajten använder sig av Cookies

Tv-kolumnen tar en paus!

KyLLo 2017-10-11

Tv-kolumnen tar en paus. Men glöm inte att tablån uppdateras som vanligt med aktuella filmer på tv.

Läs hela TV-kolumnen
Kommentarer (0)

Välkommen SESN!

Magnus 2017-10-09

Hej alla kära användare!

Vi kan nu äntligen gå ut med att Filmtipset har fått nya ägare! De nya ägarna är nämligen de två digitala entreprenörerna Fredrik Selin och Carl Nordström som bland annat ligger bakom Modegallerian.se, spelsnack.se och Emocore.se. Sidan kommer i övrigt att fortsatta att drivas med samma syfte och de delar som vi alla älskar och använder oss av!

Om ni har känt att sidan har stått stilla är det något som nu kommer att ändras...

Kommentarer (14)

Topp 5: Bästa 50+ tum 4K-TV för under 15.000 kr

AndreasKällman 2017-04-28

Aldrig tidigare har du kunnat få så bra bild för en så liten slant hemma i ditt vardagsrum. Alla filmälskares mittpunkt i hemmet är självklart TV:n, en tunn skärm som öppnar ett fönster till en värld du aldrig fått uppleva annars.

Med krav på fantastiska filmupplevelser följer också krav på fantastisk elektronik – med det sagt vill ingen behöva belåna huset för att köpa en TV.

In stiger filmtipset! Vi har satt ihop en grym lista med de bästa TV...

Kommentarer (7)

Senaste kolumnen:

Snackisen med Johan Nordström

johansk8 2012-10-29

Anslaget i nya Bondfilmen är lysande. Pang på rödbetan i storyn samt lysande bilder och musik till förtexten. Jag älskar bra anslag.

En lyckad film behöver egentligen bara innehålla två saker. 1/ En tydlig konflikt. 2/ En upplösning av konflikten - som sker i slutet av filmen.

Kommentarer (4)

Äldre artiklar more