5 spelautomater baserade på Hollywood-filmer

OscarEriksen 2018-01-16

Hela artikeln är en annons och går direkt till Filmtipsets vidareutveckling.
Vi är många som gillar att spela på nätcasino och kolla på film. Spelbolagen har tagit fasta på
detta genom att kombinera dessa två nöjen med varandra. Vi listar fem spelautomater med
Hollywood-filmer som förlagor.

1. Ace Ventura spelautomat (Playtech)
Jim Carrey blev ett hushållsnamn när han spelade Ace Ventura i filmerna med samma namn. Ace Ventura är en djurdetektiv som löser djurrelaterade problem. Slotsversionen av filmerna innehåller fem hjul men inga vinstlinjer till skillnad från det klassiska upplägget av en spelautomat. Här finns det istället en funktion där det finns 243 olika sätt att vinna på vilket gör att vinstchanserna blir desto större. Vill du ha tips på fler spelautomater? Då rekommenderar vi dig att besöka casinoguiden Casinobonus24.se. Sajten listar nätets bästa svenska casinon.

2. Forrest Gump spelautomat (IGT)
Forrest Gump är en favoritfilm för många. Filmen skildrar berättelsen om Forrest Gump – en snäll och varm människa som anses ha begränsad intelligens. I filmen får vi följa Forrest Gumps liv där han, trots sin låga IQ, lyckas bli toppidrottsman, krigshjälte och framgångsrik affärsman. Spelautomaten Forrest Gump har fem hjul och 25 vinstlinjer. Spelet innehåller symboler föreställandes Jenny, Löjtnant Dan Taylor och Forrest Gump själv för att nämna några.

3. Fira med Ferris spelautomat (Cryptologic)
Fira med Ferris är en riktig 80-tals kultfilm. I filmen får vi följa studenten Ferris under en dag då han skolkar från skolan. Spelautomaten med samma namn från Cryptologic innehåller fem hjul och 35 vinstlinjer. Symbolerna föreställer filmens karaktärer där den högst betalande är rektorn Rooney. Spelet innehåller även åtta minibonusar som kan ge dig extra vinster om du har turen att aktivera dessa.

Livecasinokings.com är en sajt som guidar spelare till nätets bästa live spel. Vill du ta en paus från spelautomater och istället prova lyckan på live casino så rekommenderar vi dig ett besök på sidan.

4. Trollkarlen från Oz spelautomat (WMS)
Trollkarlen från Oz räknas som en av tidernas mest populära filmer. Berättelsen om Dorothy och hennes hund Toto som hamnar i det magiska landet Oz är, för många, en riktig favorit. I spelautomaten Trollkarlen från Oz kan du välja mellan en stor variation av bettingalternativ – allt från 1 kr till 50 kr. Spelet innehåller fem hjul och 30 vinstlinjer.

5. Ghostbusters spelautomat (IGT)
Ghostbusters är en kultfilm som handlar om en grupp vetenskapsmän som genom deras firma ”Ghostbusters” utrotar spöken i New York. Spelautomaten har fem hjul och 50 vinstlinjer. Minsta möjliga insats är 10 kr per linje medan maxinsatsen ligger på 500 kr per linje. Spelet har två bonussymboler som utgör spelets logga (spökena i de två symbolerna skiljer sig från varandra). Får du en kombination av dessa symboler aktiveras härliga bonusfunktioner.

Kommentarer (0)

Premiärer