Filmtipset - Revival

Redaktionen 2019-05-30

Hej alla filmälskare,

Som vissa av er vet via diverse andra kanaler så pågår i nuläget en återupplivning av Filmtipset. Det ska inte stoppas under stolen att det finns många buggar, sega servrar och funktioner som verkligen inte funkar. Det är således ett arbete som kommer ta en del tid. Men detta är meddelandet om att vi faktiskt håller på att titta på det och kartlägga allt som behöver göras. Så vänligen be patient!

Jag vill också passa på att flagga här för att reklamartiklar med ringa till inget värde kommer att fortsätta i viss mån tillsvidare i alla fall. Det är tråkigt, det håller jag med om. Men på grund av skicket sidan är i så krävs det också en hel del medel för att finansiera det. Därav så kommer det fortgå för att delfinansiera återhämtningen, hoppas det är något ni kan leva med.

Allt väl och jag ska försöka hålla er uppdaterade med hur det går.

Mvh
Andreas

Kommentarer (27)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
The Meg