Filmtipset söker skribenter!

Redaktionen 2018-01-21

Filmtipset söker skribenter, där målet är att producera ett par stycken artiklar varje månad. Dessa artiklar skall hålla god språklig standard, och vara film-orienterad. Dessa artiklar kan handla om recensioner på sajten där man bygger en lista av dom man tycker är bäst; eller handla om någonting stort som hänt i filmvärlden. Det är väldigt fria tyglar i hur man vill forma sin artikel och vad man kan skriva om, men stor betoning på att det är välskrivna samt relevanta artiklar om film.

Vänligen återkom till oss via mejl, info@sesn.se eller via PM på sajten här. Ersättning utgår per artikel.

Kommentarer (18)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
The Meg