Hjälp Leo DiCaprio vinna en Oscar!

AndreasKällman 2016-02-18

Det har länge varit ett stående skämt bland filmintresserade att Leonardo DiCaprio inte har vunnit en Oscar än, trots 6 nomineringar. Många anser att han borde ha vunnit för länge sedan, en håller inte med alls. Detta kan dock ändras i år då han är nominerad igen för sin huvudroll i The Revenant. Det får vi inte veta förrän om 10 dagar, den 28 februari, när galan hålls igen för 88e gången.

Men tills dess kan DU hjälpa Leo vinna! (typ) I detta lustiga spel gjort av The Line får du hjälpa Leo att springa längs med röda mattan och jaga sitt välförtjänta pris.

Filmnörds-humor på hög nivå!

Länk till spelet: http://redcarpetrampage.com

Kommentarer (0)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
Once Upon a Time in Hollywood