Hjälp oss att bli bättre - Svara på vår enkät

Redaktionen 2019-06-10

Våra trogna besökare vet att Filmtipset brottats med bristande underhåll de senaste åren, vilket nu äntligen ska ändras på. Vi planerar under sommaren att bygga om hemsidan helt från grunden, men innan vi sätter spaden i backen så vill vi gärna veta vad du som besökare tycker om hemsidan.

Tack för era svar! Undersökningen är nu avslutad.

Nuvarande hemsida består av flera tusen filer och närmare en halv miljon rader med gammal, förlegad kod utan dokumentation. Att reda ut alla de buggar som finns är tyvärr inte möjligt. En komplett ombyggnad ger stora möjligheter för framtiden, men innebär även att vissa mindre använda funktioner inte kommer finnas med i en första version. Alla användares data med recensioner, kommentarer, betyg osv är dock sparad. Redaktionen med ansvarig utvecklare lovar även att vi kommer göra vårt bästa för att förändringen på sikt blir till det bättre. Vi kommer även uppdatera med information löpande så alla medlemmar kan vara delaktiga i processen.

Tack på förhand!

Kommentarer (51)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
The Meg