Tv-kolumnen 25-31 augusti

KyLLo 2017-08-25

Jag vill slå ett slag för minigolf/bangolf (för att vitsa till det) innan vi går mot mörkare tider. Själv har jag spelat i sommar och det verkar vara en uppskattad sommaraktivitet i Sverige. Det finns egentligen inga bortförklaringar, för alla kan spela på samma villkor och det viktigaste är att ha trevligt tillsammans. Minigolf kan säkert funka både som teambuilding och på dejten. Det går att spela så länge det inte spöregnar, blåser storm eller någon är dålig förlorare.

Läs hela TV-kolumnen
Kommentarer (2)

Topp 5: Bästa 50+ tum 4K-TV för under 15.000 kr

AndreasKällman 2017-04-28

Aldrig tidigare har du kunnat få så bra bild för en så liten slant hemma i ditt vardagsrum. Alla filmälskares mittpunkt i hemmet är självklart TV:n, en tunn skärm som öppnar ett fönster till en värld du aldrig fått uppleva annars.

Med krav på fantastiska filmupplevelser följer också krav på fantastisk elektronik – med det sagt vill ingen behöva belåna huset för att köpa en TV.

In stiger filmtipset! Vi har satt ihop en grym lista med de bästa TV...

Kommentarer (7)

August Dellert recenserar Ghost in the Shell

AndreasKällman 2017-03-31

'Ghost in the Shell' är en filmatisering av en kultförklarad animerad sci-fi rulle från 1995 som i sin tur är baserad på en mangatidning från 1989. Originalfilmen var banbrytande för sin tid och har influerat många filmskapare, inte minst bröderna Wachowski som använde den som sin huvudsakliga inspirationskälla till '[url]The Matrix|http://www.filmtipset.se/film/matrix...

Kommentarer (0)

Senaste kolumnen:

Snackisen med Johan Nordström

johansk8 2012-10-29

Anslaget i nya Bondfilmen är lysande. Pang på rödbetan i storyn samt lysande bilder och musik till förtexten. Jag älskar bra anslag.

En lyckad film behöver egentligen bara innehålla två saker. 1/ En tydlig konflikt. 2/ En upplösning av konflikten - som sker i slutet av filmen.

Kommentarer (4)

Äldre artiklar more