Betyg idag: 1 945 Besökare idag: 6 051

3 casinofilmer vi minns

OscarEriksen 2017-11-04

Här listar vi 3 casinofilmer vi i synnerhet minns från förr. Dom kanske inte är några riktiga 10-poängare, men oavsett är dom riktigt trevliga att titta på som klassiska söndagsrullar. I artikeln listas allt från action till just casinofilmer.

Kommentarer (1)

De 5 bästa filmerna som utspelar sig i Las Vegas

OscarEriksen 2017-10-30

Har du någon gång hört det engelska uttrycket "What happens in Vegas, stays in Vegas"? Då är chansen god att du har sett någon av filmerna på den här listan, eller åtminstone umgås med folk som har gjort det. Vi har nämligen tagit en närmare titt på filmer...

Kommentarer (15)

Tv-kolumnen tar en paus!

KyLLo 2017-10-11

Tv-kolumnen tar en paus. Men glöm inte att tablån uppdateras som vanligt med aktuella filmer på tv.

Läs hela TV-kolumnen
Kommentarer (0)

Välkommen SESN!

Magnus 2017-10-09

Hej alla kära användare!

Vi kan nu äntligen gå ut med att Filmtipset har fått nya ägare! De nya ägarna är nämligen de två digitala entreprenörerna Fredrik Selin och Carl Nordström som bland annat ligger bakom Modegallerian.se, Spelsnack.se...

Kommentarer (15)

Topp 5: Bästa 50+ tum 4K-TV för under 15.000 kr

AndreasKällman 2017-04-28

Aldrig tidigare har du kunnat få så bra bild för en så liten slant hemma i ditt vardagsrum. Alla filmälskares mittpunkt i hemmet är självklart TV:n, en tunn skärm som öppnar ett fönster till en värld du aldrig fått uppleva annars.

Med krav på fantastiska filmupplevelser följer också krav på fantastisk elektronik – med det sagt vill ingen behöva belåna huset för att köpa en TV.

In stiger filmtipset! Vi har satt ihop en grym lista med de bästa TV...

Kommentarer (7)

Senaste kolumnen:

Snackisen med Johan Nordström

johansk8 2012-10-29

Anslaget i nya Bondfilmen är lysande. Pang på rödbetan i storyn samt lysande bilder och musik till förtexten. Jag älskar bra anslag.

En lyckad film behöver egentligen bara innehålla två saker. 1/ En tydlig konflikt. 2/ En upplösning av konflikten - som sker i slutet av filmen.

Kommentarer (4)

Äldre artiklar more