NoHate-träff i sthlm - Vinn Airboard och plusmedlemskap!

AndreasKällman 2016-11-02

Hej alla glada filmälskare!

Nu på fredag, den fjärde november, är det NoHate-dagen!
En dag som handlar om att sprida kärlek och motverka näthat. Initiativet för NoHate-kampanjen togs av Statens Medieråd - läs mer här: http://nohate.se/

Eftersom vi spenderar så mycket tid på internet så ser vi tyvärr mer näthat än vad vi tycker är OK - vilket är noll.
Vi har bestämt oss för att försöka göra vad vi kan för att främja vänskap och kärlek, både online och offline. Tillsammans med våra glada kollegor på Nyheter24gruppen samt mySafety försäkringar och CoolStuff.se kommer vi därför att dra ihop ett event på själva NoHate-dagen nu på fredag.
Vi kommer finnas på plats för att träffa er användare, hitta på roliga aktiviteter och ha grymma tävlingar!

Det kommer att finnas folk på plats från Filmtipset, Hamsterpaj, Blogg.se, Nyheter24, Dayviews... m.fl
Ni kan komma och prata med oss, säga vad ni tycker att vi gör bra, vad vi kan göra bättre, eller bara hälsa och stå och snacka lite. Från klockan 11.00 till 12.00 kommer dessutom Nyheter24 vara på plats och filma, så kom dit och berätta just din historia!

Väl på plats kommer vi ha en riktigt kul tävling där ni kan vinna en Airboard från CoolStuff!

De första 150 personerna på plats kommer dessutom få en grym goodiebag, fylld med grejer från NoHate, Nyheter24gruppen och CoolStuff.

För er filmtipsare har vi en speciell liten gåva också, där de tre första som kommer dit, säger hej och medverkar i tävlingen får ett års plusmedlemskap - helt gratis!

Vi syns där!

Dag: Fjärde November, 4/11-16

Tid: 11-15

Plats: Sergelgången (nedanför NK-ingången, en trappa ner), vid sergels torg i Stockholm.

Kommentarer (0)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
Once Upon a Time in Hollywood