Problem med inloggning?

Admin 2006-04-21

Har du problem med att logga in på filmtipset? Klickar du men det händer inget? Då har du antagligen problem med cookies. Ta bort filmtipsets utdelade cookie (filmtipset.se). I Internet Explorer hittar du cookies via Verktyg/ Internet-alternativ/ Allmänt. I Firefox går du till Verktyg/ Inställningar/ Sekretess/ Kakor.

Hjälper inte detta så kontakta oss via kontaktsidan!
Glöm inte att ange emailadress om du inte är inloggad!

Kommentarer (12)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
Once Upon a Time in Hollywood