Senaste tidens driftproblem: kom med input!

Redaktionen 2018-01-21

Hej!

Som ni säkert märkt av har Filmtipset svajat en hel del upp och ned på senaste tiden, och varit lite seg. Vi undersöker underliggande problematiken, men hade uppskattat oerhört mycket om ni kan kommentera på denna artikel om ni upplever att det blir segt när ni försöker göra någonting specifikt på sajten eller om det är just allmänt. Vi har självklart larm påkopplat så vi försöker vara snabba på bollen när någonting händer.

Vad gäller presentation av oss, och våra framtidsplaner för sajten så kommer det givetvis. Vi försöker ta en sak i taget och först fixa prestandaproblemen på servrarna, men sen har vi även introducerat oss internt i adminforumet och kommer senare även gå ut med information publikt.

Må bäst!

Kommentarer (69)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
Hellboy