Betyg idag: 3 005 Besökare idag: 5 022

Senaste tidens driftproblem: kom med input!

OscarEriksen 2018-01-21

Hej!

Som ni säkert märkt av har Filmtipset svajat en hel del upp och ned på senaste tiden, och varit lite seg. Vi undersöker underliggande problematiken, men hade uppskattat oerhört mycket om ni kan kommentera på denna artikel om ni upplever att det blir segt när ni försöker göra någonting specifikt på sajten eller om det är just allmänt. Vi har självklart larm påkopplat så vi försöker vara snabba på bollen när någonting händer.

Vad gäller presentation av oss, och våra framtidsplaner för sajten så kommer det givetvis. Vi försöker ta en sak i taget och först fixa prestandaproblemen på servrarna, men sen har vi även introducerat oss internt i adminforumet och kommer senare även gå ut med information publikt.

Må bäst!

Kommentarer (68)