Tv-kolumnen är snart tillbaka!

KyLLo 2015-09-14

Vi beklagar verkligen att det obestämda uppehållet för tv-kolumnen har blivit längre än någon hade räknat med. Men nu händer det plötsligt saker. Måndag den 19 december är den tillbaka.

Uppdatering 2016-12-16:

Jag vill vara tydlig med att tv-kolumnen inte har lagts ned och att uppehållet inte beror på att någon vill att den ska läggas ned, utan andra orsaker.

Hösten 2015 gjorde tv-kolumnen ett planerat uppehåll i samband med ett naturligt förändringsarbete i syfte att förbättra tv-kolumnen. Omständigheter gjorde att arbetet stannade upp helt. 2016 har inget arbete pågått på redaktionen, förrän nu i vinter. Eftersom det finns ett intresse bland både kolumnister och andra användare att kolumnen ska komma tillbaka har kolumnisterna återupptagit arbetet där det slutade för ganska exakt ett år sedan.

Det kan bli vissa förändringar i tv-kolumnen nästa år. Men alla detaljer för tv-kolumnen framöver är inte klara än. Tv-kolumnisterna hänvisas till "diskussionsbordet" för vidare förhandlingar.

Glada hälsningar från tv-kolumnisterna på Filmtipset.

Kommentarer (8)

Premiärer