Tv-kolumnen är snart tillbaka!

KyLLo 2015-09-14

Vi beklagar verkligen att det obestämda uppehållet för tv-kolumnen har blivit längre än någon hade räknat med. Men nu händer det plötsligt saker. Måndag den 19 december är den tillbaka.

Uppdatering 2016-12-16:

Jag vill vara tydlig med att tv-kolumnen inte har lagts ned och att uppehållet inte beror på att någon vill att den ska läggas ned, utan andra orsaker.

Hösten 2015 gjorde tv-kolumnen ett planerat uppehåll i samband med ett naturligt förändringsarbete i syfte att förbättra tv-kolumnen. Omständigheter gjorde att arbetet stannade upp helt. 2016 har inget arbete pågått på redaktionen, förrän nu i vinter. Eftersom det finns ett intresse bland både kolumnister och andra användare att kolumnen ska komma tillbaka har kolumnisterna återupptagit arbetet där det slutade för ganska exakt ett år sedan.

Det kan bli vissa förändringar i tv-kolumnen nästa år. Men alla detaljer för tv-kolumnen framöver är inte klara än. Tv-kolumnisterna hänvisas till "diskussionsbordet" för vidare förhandlingar.

Glada hälsningar från tv-kolumnisterna på Filmtipset.

Kommentarer (8)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
Once Upon a Time in Hollywood