Vinn film-julklapparna här och nu!

AndreasKällman 2016-12-16

Hej alla!

Snart nalkas julen och julklapps-stressen är redan igång för fullt. Så för att underlätta stressen med inköp av julklappar till den filmintresserade familjemedlemmen, vännen, kollegan, dig själv, eller vem som helst egentligen – tävlar vi ut två av årets storfilmer och en av årets stora serie-hittar!
-Suicide Squad – Extended Cut
-The Legend of Tarzan
-Supergirl (Serien)

Det enda du behöver göra för att vinna är att svara rätt på tre frågor och lämna en lite motivering.
Tävlingen är bara igång under helgen, så skynda dig på att tävla redan nu!

Tävlingen hittar du här

Lycka till och god jul!

Kommentarer (0)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
Once Upon a Time in Hollywood