Välkommen SESN!

Magnus 2017-10-09

Hej alla kära användare!

Vi kan nu äntligen gå ut med att Filmtipset har fått nya ägare! De nya ägarna är nämligen de två digitala entreprenörerna Fredrik Selin och Carl Nordström som bland annat ligger bakom Modegallerian.se, Spelsnack.se och Emocore.se. Sidan kommer i övrigt att fortsatta att drivas med samma syfte och de delar som vi alla älskar och använder oss av!

Om ni har känt att sidan har stått stilla är det något som nu kommer att ändras! Nu när allting är klart kommer ni kunna ta del av all aktivitet som sker på hemsidan. Har ni några funderingar kan ni alltid kontakta oss, så svarar vi så gott vi kan!

Amrat Singh kommer även att ta över Community Manager rollen efter Andreas Källman. Vi vill tacka Andreas Källman som har gjort en otroligt bra jobb som er tidigare CM.

Både de gamla och de nya ägarna tackar för ert tålamod och ser fram emot många nya år tillsammans!

Kommentarer (16)

Viktig information
Filmtipset.se tillhandahåller ett oberoende socialt nätverk. För att du skall kunna använda delar av tjänsten måste du ge oss vissa uppgifter om dig själv; uppgifter som Adhype AB ansvarar för att de används på rätt sätt. Denna sekretesspolicy redogör för den information som samlas in om dig, hur vi använder den, hur vi skyddar den och vilka alternativ du har när det gäller att välja vilken information du vill ge oss. Från 25 maj 2018, då EU-reglerna GDPR infördes, har Adhype AB infört principen att enbart behålla medlemskap som har visat aktivitet (inloggning eller liknande bekr¨ftelse) under de senaste 12 månaderna. Om du har frågor som rör våra rutiner om sekretess eller denna sekretesspolicy kan du skicka dem via e-post till: info@adhype.se
Mest diskuterade filmer
Once Upon a Time in Hollywood