Betyg idag: 1 037 Besökare idag: 4 717

Originaltitel: A Thousand Words
Regissör:Brian Robbins
Utgivningsår:2012

Om A Thousand Words:

Jack McCall är lika rapp i käften som han är övertygande, vilket har gjort honom till en av världens mest framgångsrika författaragenter. Men när han bestämmer sig för att få Sanji - en spirituell guru med i sitt stall, får det ödesdigra konsekvenser. Strax efter att han fått Sanji att gå med på att låta honom ta hand om publiceringen utav hans bok dyker ett "Bodhi-träd" upp i hans trädgård, som tappar ett löv för varje ord han säger, och trädet visar sig också kopplat till Jacks öde. När löven tar slut, dör både trädet - och Jack

Titel: Liar, Liar
Regissör: Harold Ramis
År: 1996
Genre: Komedi, Science Fiction, Fantasy
I flesta laget

Eddie Murphy, Cliff Curtis, Clark Duke, Kerry Washington, Allison Janney, Justina Machado, Rossie Cottrell, Jordan-Claire Green, John Witherspoon, Jack McBrayer, Ruby Dee

Steve Koren

Drama, Komedi

Diskussioner om A Thousand Words  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Thousand Words (46 st)
sven_usling (Anmäl)   16/7 2017
En bra idé men Brian Robbins är en alldeles för kass regissör för att segla i hamn med filmen. Eddie Muprhy passar i rollen och det finns småroliga scener men överlag är det alldeles för ojämnt och förutsägbart.
wasteoftime (Anmäl)   28/3 2017
Det är en bra idé i grunden här, men det ballar rätt snabbt ut, och håller inte. Varför skulle han inte ödsla några ord på att förklara för sin fru vad som händer? Eller åtminstone ge det en chans. När han slösar på ord på helt meningslösa saker. Visst, det kanske ska visa på hans skeva prioriteringar, men då borde han ju inte bli så hårt drabbad av de konsekvenser hans prioriteringar ger, i alla fall inte så snabbt. Eddie Murphy för det bra, och det är väl lite småkul här och där, men det är verkligen ingen höjdarrulle. 0,8 på SH-skalan.
Murvel48 (Anmäl)   25/2 2017
Hade vi fått se Jim Carrey i huvudrollen och om vi sluppit den urfånige assistenten hade det nog blivit en tvåa.
Tatty (Anmäl)   8/2 2015
Mycket rolig och bra film med massa bra budskap som får mig att tänka en del om vad som är viktigt i livet och så. Blev nästan knäpp när Eddie Murphy pratade i filmen, haha. Gillar filmen. En stark 4a får den.
jlam (Anmäl)   16/6 2014
Krystad Måndag hela veckan-variant, men det är underhållande trots tramserierna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Thousand Words