10 Items or Less

Originaltitel: 10 Items or Less
Regissör:Brad Silberling
Utgivningsår:2006

Om 10 Items or Less:

En skådespelare som förbereder sig inför en kommande roll, stöter ihop med en kvinna som arbetar som affärsbiträde. Tillsammans beger de sig ut på en road trip för att visa varandra sina världar.
Se filmen på Viaplay

Regissör: John Polson
År: 1999
Genre: Komedi
Siam Sunset

Morgan Freeman, Paz Vega, Jonah Hill, Alexandra Berardi, Bobby Cannavale, Anne Dudek, Jennifer Echols, Leonardo Nam, Scott Norris, Danny DeVito, Jim Parsons, Kumar Pallana, Rhea Perlman

Brad Silberling

Drama, Komedi

Diskussioner om 10 Items or Less  (0 diskussioner)
Kommentarer om 10 Items or Less (55 st)
Barneyk (Anmäl)   4/4 2014
Starka skådespelare bär filmen men trots det så lyfter den aldrig riktigt. Småtrevlig, lite mysig och allmänt rätt bra. Men, aldrig mer än så. En mycket stark tvåa men saknar någonting mer för en trea. Litsne klagar på produktplacering, om man läser i eftertexterna så beklagar sig skaparna av filmen över att dom tyvärr inte fick ett öre för det. :)
Valarn (Anmäl)   15/3 2013
Intressant att se andras betygsättning och sedan läsa kommentarerna. Jag håller med om det mesta. Filmen är intetsägande, otroligt seg, humorbefriad. Tydigen är ju hårdare i min slutliga bedömning. En klockren etta.
HerrNenne (Anmäl)   25/6 2012
En bagatell som lever mycket på sin stämning. Ibland är den helt rätt, ibland vajar det lite och regissören lyckas inte förmedla precis det han vill. Men oftast gör han det, därför blir det en rätt mysig filmupplevelse också. Roligast när Big D och Mrs. D dyker upp. "I'm calling his wife!"
AlbinWesley (Anmäl)   8/1 2012
Rätt så trevlig bagatell till film, men även om den är mysig så saknas nån form av atmosfär som kan lyfta den. Gott skådespel till trots.
Jompalompier (Anmäl)   26/11 2011
En film som egentligen inte handlar om någonting, men ändå värd att se.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 10 Items or Less