100 Days with Mr. Arrogant

Originaltitel: Naesarang ssagaji
Regissör:Shin Dong-yeob
Utgivningsår:2004

Om 100 Days with Mr. Arrogant:

Ha-yeong råkar skada den egoistiske snyggingen Hyeong-juns dyra bil och övertalas av honom att skriva på ett kontrakt som gör henne till hans slav i 100 dagar.

Ha Ji-won, Kim Jae-won, Kim Tae-hyeon, Han Min, Kim Chang-wan, Yong Seon-hee, Hong Ji-yeong (I), Han Seong-sik, Lee Eung-kyung, Kim Yong-geon

Shin Dong-yeob

Komedi, Romantik

Slave Love

Sydkorea
Med i listor: Romantiska asiatiska komedier
Diskussioner om 100 Days with Mr. Arrogant  (0 diskussioner)
Kommentarer om 100 Days with Mr. Arrogant (15 st)
HerrNenne (Anmäl)   24/11 2014
Standard östasiatisk modern komedi som har med det mesta. Det enda som saknas är charmen. Inga vidare skådespelarinsatser heller.
JanneN (Anmäl)   12/1 2014
Koreanerna kanske kan göra lite roliga filmer. Både tjejen och killen var ganska töntiga. Men det är ju en komedi och jag kunde se den och skrattade lite här och där. Det är ju rätt ofta filmkaraktärer i komedier är töntiga figurer, så man får väl ha lite överseende. Dom får en, förhoppningsvis, uppmuntrande trea.
SandraSweden (Anmäl)   24/2 2010
Riktigt söt film, tyckte mycket om den, fast finns många som är mycket bättre. T.ex. He was cool
Biolm (Anmäl)   6/11 2009
men nej. jag fattar inte hur taecyeon kan tycka att ha jiwon är den hetaste skådespelerskan :-/
AllyRegins (Anmäl)   17/4 2009
Ogillar moralen i filmen