17 Again

Originaltitel: 17 Again
Regissör:Burr Steers
Utgivningsår:2009

Om 17 Again:

Mike, 35, är inte nöjd med livet. Han har jobbat 18 år på samma arbetsplats utan att ha befordrats, han är nyskild och han har knappt någon kontakt med sina barn. Livet har inte riktigt blivit som han tänkt sig. Annat var det i high school då Mike var stjärnan i basketlaget och killen som fick dejta skolans snyggaste tjejer. En sen kväll när Mike är på väg hem i regnet ser han vaktmästaren från high school stå vid räcket på en bro. När han stannar bilen försvinner mannen och i sin iver att finna honom trillar Mike över räcket. Han vaknar upp nästa dag hos sin kompis Ned, och upptäcker han att han inte längre är sig själv. Han har förvandlats till en gänglig 17-åring igen.

Titel: 13 snart 30
Regissör: David Dobkin
År: 2011
Genre: Komedi
The Change-Up

Matthew Perry, Leslie Mann, Michelle Trachtenberg, Melora Hardin, Thomas Lennon, Hunter Parrish, Zac Efron, Tiya Sircar, Adam Gregory, Allison Miller, Tyler Steelman, Sterling Knight, Collette Wolfe, Josie Loren, Melissa Ordway, Kat Graham

Jason Filardi

Komedi, Fantasy

Recension 17 Again

- westost sätter betyg 1 och skriver:
Filmen är uppenbarligen inriktad på en aningen äldre publik än vad Efron tidigare dragits med, framtoningen är relativt sansad (relativt med stort R) och det skämtas som hastigast om erektioner och sex lite här och var. Tyvärr är det ungefär så vågad som "17 Again" blir, filmen är väldigt tam och vill inte gärna skrämma iväg de konservativa kärnfamiljerna som filmbolaget föreställt sig sittandes i...

Recension av 17 Again - Läs hela!

Diskussioner om 17 Again  (0 diskussioner)
Kommentarer om 17 Again (207 st)
Rai (Anmäl)   07:18 15/1
Den här filmen var inge bra alls, så nej!!
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
deswhip (Anmäl)   7/6 2017
Helt ok. 2+
Tatty (Anmäl)   11/9 2016
Bra film och lite rolig. Zac Efron är hot iaf.
Dutch (Anmäl)   30/6 2016
Thomas Lennon gör hela filmen, sinnessjukt rolig!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 17 Again
Se filmen