18 Year Old Virgin

Originaltitel: 18-Year-Old Virgin
Regissör:Tamara Olson
Utgivningsår:2009

Om 18 Year Old Virgin:

Katie ska ta studenten och är oskuld. Hennes största dröm är att ha sex med Ryan Lambert som dock vägrar ha sex med en oskuld. Detta inleder en natts jakt på första sexpartnern för Katie så att hon till slut kan få sin drömprins.

Titel: 40 Year-Old Virgin
Originaltitel: The 40 Year Old Virgin
Regissör: Judd Apatow
År: 2005
Genre: Komedi, Romantik
40 Year-Old Virgin
Titel: The Virgin Movie
Originaltitel: The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It
Regissör: Craig Moss
Originaltitel: The To Do List
Regissör: Maggie Carey
År: 2013
The To Do List

Todd Leigh, Dustin Fitzsimons, Olivia May, Dustin Harnish, Lauren Walsh, Seth Cassell, Karmen Morales, J Michael Trautmann, Daniel Sykes, Robbie Henke, Collen Drew Henderson, Danielle Gatto, Conor Moriarty

Naomi L Selfman

Komedi

Diskussioner om 18 Year Old Virgin  (0 diskussioner)
Kommentarer om 18 Year Old Virgin (47 st)
Håkan_A (Anmäl)   2/2 2014
Otroligt dålig.
Dele (Anmäl)   1/4 2013
Att det här skulle vara dåligt (och dumt) kändes ganska självklart. Grundidén är dessutom så tunn så att den inte på långa vägar räcker till för att motivera en sådan speltid.
mugatu (Anmäl)   2/11 2011
haha ja det var ju en otroligt dålig film, synd att man inte kan ge 0 i betyg. någon mer som tyckte det var kul att det var musik i bakgrunden genom hela filmen?:D
Norrby84 (Anmäl)   21/6 2011
Skandal är ordet.
Robkiller (Anmäl)   21/6 2011
ytterligare en Asylum film och som vanligt är det de gör skapligt uselt. Dock till skillnad mot de flesta andra av deras filmer med taskiga skämt, kassa skådisar och urusla effekter så fungerar det lite bättre här. Finns väl liksom inte så mycket mer att sabba eftersom originalfilmen i det här fallet nog troligtvis inte hade mycket till budget heller. Delvis är den t.o.m. rätt dumkul även om det verkar vara deras mål att göra allting så dåligt som möjligt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 18 Year Old Virgin