20 Funerals

Originaltitel: 20 Funerals
Regissör:Anghus Houvouras
Utgivningsår:2004

Om 20 Funerals:

Efter en före detta kollegas begravning bestämmer sig fyra poliser för att det enda sättet att stoppa den ökande kriminaliteten i Atlanta är att sluta arrestera och börja begrava..
Se filmen på Headweb

Brett Claywell, Tyhm Kennedy, Mark Mench, D J Naylor, Anthony Lawson, J R Rodriguez

Anghus Houvouras

Action, Kriminalare, Thriller

Diskussioner om 20 Funerals  (0 diskussioner)
Kommentarer om 20 Funerals (2 st)
KyLLo (Anmäl)   03:11 22/1
Tanken var nog att skapa en hård och fräck film om kriminalitet i samhället. En och annan scen funkar, men som helhet är det dåligt. De dramaturgiska bristerna blev nog avgörande. En svag tvåa.
need_sleep (Anmäl)   24/7 2012
Väldigt dålig och väldigt ologisk (polis som gör brott utan handskar, solglasögon under en mörk natt och väldigt många mer saker). Det enda som hindrade den från att få en 1:a var att det inte var plågsamt att se. Dock, en så svag 2:a som man överhuvudtaget kan ge. Spara er tid, se inte denna...