200 Cigarettes

Originaltitel: 200 Cigarettes
Regissör:Risa Bramon Garcia
Utgivningsår:1999

Om 200 Cigarettes:

Det är nyårsafton 1981 i New York. Monica har ställt till med fest men när ingen dykt upp klockan nio börjar hon misströsta. Alla är på väg men ingen anstränger sig för att komma dit. Alla har de sina ursäkter. Kevin har ingen lust att fira nyår eftersom han nyligen blivit dumpad. Här finns också Stephie och Val som går vilse och vandrar om kring i Soho och till slut hamnar på en klubb där de möter Tom och Dave. Det de har gemensamt är att de alla söker efter kärlek.

Titel: Another Day in Paradise
Originaltitel: Another Day in Paradise
Regissör: Larry Clark (I)
År: 1998
Regissör: Alan Gibson
År: 1972
Genre: Skräck, Fantasy
Dracula A.D. 1972
Titel: För ung för att dö
Originaltitel: Too Young to Die?
Regissör: Robert Markowitz
Originaltitel: Awaydays
Regissör: Pat Holden
År: 2009
Awaydays

Courtney Love, Christina Ricci, Ben Affleck, Kate Hudson, Jay Mohr, Martha Plimpton, Paul Rudd, Guillermo Díaz, Brian McCardie, Casey Affleck, Dave Chappelle, Gaby Hoffmann, Nicole Ari Parker, Catherine Kellner, Janeane Garofalo, Angela Featherstone

Shana Larsen

Drama, Komedi

Diskussioner om 200 Cigarettes  (0 diskussioner)
Kommentarer om 200 Cigarettes (52 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   30/10 2017
Barneyk (Anmäl)   16/8 2017
Löjligt många kända ansikten men värst bra är det ju inte direkt. Dock rätt okej! Tröttsamt och ytligt tjat om sex och relationer blir dock tröttsamt.
diskborste (Anmäl)   21/2 2012
Jay Mohr, definitionen av en 90-talsskådis <3
Ghostface (Anmäl)   19/10 2011
Underhållande och lättsamt med många kända ansikten.
Jesus2 (Anmäl)   5/7 2011
Såg precis om den här filmen efter jag tror nog över 8 år sedan. Jag måste säga att jag tycker fortfarande om den. Den är en sån där film man ser på bara ibland och varje gång får man den där härliga känslan man fick första gången man såg den. Grymt trofast film.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 200 Cigarettes