2012: Supernova

Originaltitel: 2012: Supernova
Regissör:Anthony Fankhauser
Utgivningsår:2009

Om 2012: Supernova:

En stjärna i en närliggande galax blir instabil och förvandlas till en supernova. En desperat och farlig plan för att skydda jorden mot den förödande strålningen sätts i verket.

Titel: 2012: Ice Age
Regissör: Paul Ziller
År: 2011
Genre: Science Fiction
Collision Earth

Brian Krause, Heather McComb, Najarra Townsend, Londale Theus, Allura Lee, Alan Poe

Anthony Fankhauser, Jon Macy

Action, Science Fiction

Diskussioner om 2012: Supernova  (0 diskussioner)
Kommentarer om 2012: Supernova (24 st)
iBoy (Anmäl)   15/3 2013
Av filmerna i The Asylums 2012-trilogi så är fan den här filmen värst. Det värsta här är att skådespelarna faktiskt försöker. Det är plågsamt. "Doomsday" och "Ice Age" har i alla fall ofrivillig humor. Bara effekterna här är så dåliga att de skulle sänka en vanlig film till bottenbetyget (och då har den här ändå bäst effekter i serien)! Jag slår vad om att manuset måste skrivits av lika många personer som det finns scener… Inget hänger ihop eller har någonting med något att göra! Så mycket saker bara händer… Varför är det bara 4 pers som jobbar med att rädda världen!? Varför kan frun inte bara hålla sig på vägen!?! Och vad var grejen med Kina!?!?!? Jag HATAR den här filmen!
Anvurang (Anmäl)   12/2 2012
Otroligt löjlig film, fast vad ska man förvänta sig från en domedags-film som dessutom kommer från ett b-films-företag?
Sarakin76 (Anmäl)   12/10 2011
Så dårlig var den vel ikke?!
Robkiller (Anmäl)   20/6 2011
Brian Krause (från Förhäxad) är faktiskt helt ok i denna.... inte mycket annat är det dock. Asylum film så att det är rent skit är ju att vänta. Större delen av filmen är prat, resten är uppenbart fult gjort med bluescreens. handlingen är väl sådär, men allt känns väldigt B som en dålig SyFy produktion... asylum har gjort sämre dock.
Astrojacob (Anmäl)   17/3 2011
Jag såg hela!!! Jag borde ha en Oscar för Bästa uthållighet! Har sett en del kalkoner men detta tar nog priset. Enda avsikten med filmen är väl att skrämma skiten ur enfaldiga, okunniga människor? Skriver denna kommentar enbart för att VARNA för denna dynga. I jämförelse gjorde Ed Wood, den ökände kalkonmakaren på 50-talet, rena Oscarsfilmerna hahahah. Betyg NOLL, men det fanns visst inte, så det får bli den absolut minsta lilla etta jag nånsin satt.....
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 2012: Supernova