20th Century Boys: The Last Chapter - Our Flag

Originaltitel: 20-seiki shônen: Saishû-shô - Bokura no hata
Regissör:Yukihiko Tsutsumi
Utgivningsår:2009

Om 20th Century Boys: The Last Chapter - Our Flag:

Året är 2017 och "Friend" härskar över världen med sitt poltiska parti. Ett farligt virus som hotar Tokyo resulterar i att staden isoleras av en gigantisk vägg och samtidigt har "Friend" avslöjat att den 12 augusti är datumet för mänsklighetens underång, och de enda överlevande kommer vara de som till fullt stöder "Friend". I motståndsrörelsen fortsätter man kampen mot regeringen. Ocho upptäcker att Kanna har lämnat Yoshitsune och hans grupp för att starta en egen, mer radikal grupp. Samtidigt så äntrar Kenji Tokyo...

Titel: 20th Century Boys: Chapter One
Originaltitel: 20-seiki shônen: Dai 2 shô - Saigo no kibô
Regissör: Yukihiko Tsutsumi
År: 2009
20th Century Boys: Chapter Two - The Last Hope

Renji Ishibashi, Teruyuki Kagawa, Naoto Takenaka, Shirô Sano, Hitomi Kuroki, Etsushi Toyokawa, Katsuhisa Namase, Takako Tokiwa, Chizuru Ikewaki, Hiroyuki Miyasako, Kuranosuke Sasaki, Toshiaki Karasawa, Nana Katase, Fumiyo Kohinata, Airi Taira

Yasushi Fukuda, Naoki Urasawa

Äventyr

20th Century Boys 3, 20th Century Boys 3: Redemption, Twentieth Century Boys: Chapter Three

Japan
Diskussioner om 20th Century Boys: The Last Chapter - Our Flag  (0 diskussioner)
Kommentarer om 20th Century Boys: The Last Chapter - Our Flag (2 st)
Zebulonm (Anmäl)   23:54 1/1
Det blev en fyra även för den sista delen.
levelfive (Anmäl)   1/12 2012
Helt okej avslutning! Stabil 3a