21 and Over

Originaltitel: 21 & Over
Regissör:Jon Lucas, Scott Moore
Utgivningsår:2013

Om 21 and Over:

Toppstudenten Jeff Changs två vänner tar med honom ut på ett oförglömligt födelsedagsfirande. Han borde ha stannat hemma och pluggat, men får istället utstå en natt av förödmjukelse, frestelser och totalt fördärv.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Michael Ian Black
År: 2006
Genre: Komedi, Romantik
Wedding Daze

Miles Teller, Skylar Astin, Justin Chon, Sarah Wright, Jonathan Keltz, François Chau, Russell Hodgkinson, Daniel Booko, Russell Mercado, Josie Loren, Christiann Castellanos, Dustin Ybarra, Samantha Futerman

Jon Lucas, Scott Moore

Komedi

Diskussioner om 21 and Over  (0 diskussioner)
Kommentarer om 21 and Over (40 st)
KyLLo (Anmäl)   22/8 2018
Man kan absolut inte tro att han är 21, så omogen som han är. Riktigt omogna killar, klyschiga bortförklaringar, snoppskämt och urin. Det ena är mer motbjudande än det andra. Det här är sämre än American Pie - The Naked Mile. 1+ eller något sånt.
HerrNenne (Anmäl)   24/2 2018
Man har inte ens ansträngt sig. Alla beslut i den här filmen är motiverade genom ett missriktat "för filmens skull", men det här är uselt, femton år för sent, och hade varit dåligt redan då. Synd, hade precis börjat respektera Miles Teller lite som en skådis också.
wasteoftime (Anmäl)   5/3 2017
Så in i bänken dåligt. Allt. Och så ska de försöka ha med lite fin sensmoral på slutet. Så in i h*vete värdelöst. Ska du nu vara korkad och dum, våga vara det hela vägen, åtminstone. Fy fasen. 49,5 på SH-skalan. Så jädra dåligt.
CinemaStrange (Anmäl)   4/12 2015
just another averrage movie
menschenfeind (Anmäl)   3/8 2015
Ännu en i raden av kassa gross-out-komedier som varken är roliga eller chockerande. Ett plus är väl att karaktärerna för en gång skull är ganska konsekvent skrivna och dialogen därmed blir (nästan) trovärdig. Men det är fortfarande kasst.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 21 and Over