Originaltitel: 212
Regissör:Anthony Ng
Utgivningsår:2005

Om 212:

Relationsdrama om människor som bor i New Yorks trånga lägenheter och försöker få plats med kärleken i tillvaron.

Ajay Naidu, Priscilla Garita, Johnny Sanchez, Brian Gant, Catherine Zambri, Michelle Luchese, Lori Prince, Richard Furlong

Anthony Ng

Drama, Komedi

Med i listor: Stockholm XVI American Independents
Diskussioner om 212  (0 diskussioner)
Kommentarer om 212 (6 st)
eirik (Anmäl)   27/1 2014
se den här: http://vimeo.com/37806900
donna (Anmäl)   31/12 2007
jag vill ha tag på den här filmen, någon som vet hur?
Kenry (Anmäl)   13/5 2006
Väldigt bra musik.
Czechflash (Anmäl)   25/11 2005
Gillade hur de tre historierna hölls ihop och länkades. Varje historia var intressant, även om den mellan Seth/Viv och Ama/Antonio var starkare än Vincent/Lana-historien. Lite crazy som Wong Kar-Wai (som jag inte är så förtjust i) och sevärd.
Gårdis (Anmäl)   24/11 2005
Fantastisk! Dialog, manus, regi, soundtrack, allt var mycket bra. Direkt efter filmens slut så ville jag se den igen. Kul att få höra vad Anthony Ng hade att säga också. Han sa att den nog skulle släppas på DVD i vår. Bara att vänta... /Viktor
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 212