22 Jump Street

Originaltitel: 22 Jump Street
Regissör:Phil Lord, Christopher Miller (I)
Utgivningsår:2014

Om 22 Jump Street:

Efter att ha tagit sig igenom high school är det stora förändringar på gång för undercover-poliserna Schimdt och Jenko, då nästa destination är ett lokalt college.
Se filmen på iTunes

Titel: 21 Jump Street
Originaltitel: 21 Jump Street
Regissör: Phil Lord, Christopher Miller (I)
År: 2012
Regissör: Luke Greenfield
År: 2014
Genre: Komedi, Action
Let's Be Cops

Jonah Hill, Channing Tatum, Peter Stormare, Wyatt Russell, Amber Stevens, Jillian Bell, Ice Cube, Kenny Lucas, Keith Lucas, Nick Offerman, Jimmy Tatro, Caroline Aaron, Craig Roberts, Marc Evan Jackson, Rob Riggle, Dave Franco, Joe Chrest, Johnny Pemberton

Michael Bacall, Rodney Rothman, Oren Uziel

Komedi, Action, Kriminalare

Diskussioner om 22 Jump Street  (0 diskussioner)
Kommentarer om 22 Jump Street (111 st)
Supernaut (Anmäl)   25/7 2018
Lite för mycket sunkiga homofobiska skämt för att nå knappt godkänd.
Haroo (Anmäl)   26/2 2018
Antingen har jag blivit mer barnslig eller så är denna de facto bättre än första. Helt enkelt en trevlig komedi i lite American Pie-anda
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
Brouhaha (Anmäl)   30/7 2016
10-talets bästa komedi, definitivt. Inte ens Jonah Hill är lika störig som i den första filmen, utan här är han faktiskt rätt kul. Men stjärnan är givetvis Tatum, ett sant komiskt geni i klass med John Cleese. En film som riktar sig till vuxna män och kvinnor och bör inte ses av barn i åldern 11-14 år, då den dels är alldeles för grov för deras unga sinnen, samt att humorn är såpass invecklad att de omöjligt kan förstå den fullt ut.
Sture Stenhög (Anmäl)   23/7 2016
Aningen bättre än första filmen tror jag, men omdömet blir i princip detsamma. Idén är lite kul, och därför blir det också hyfsat underhållande. Men Jonah Hill är även denna gång väldigt påfrestande, och han ser till att humorn till största delen är ganska bedrövlig. Men Ice Cube är lite rolig, och den självrefererande humorn funkar trots allt ganska bra
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 22 Jump Street
Se filmen