24 Hours to Live

Originaltitel: 24 Hours to Live
Regissör:Brian Smrz
Utgivningsår:2017

Om 24 Hours to Live:

En yrkesmördare försöker att försonas med sina gärningar och han får en andra chans att förändra sitt liv till det bättre.

Ethan Hawke, Xu Qing, Paul Anderson, Rutger Hauer, Tyrone Keogh, Nathalie Boltt, Liam Cunningham, Jeremy Yong, Susan Ling Young, Hakeem Kae-Kazim, Claire Berlein, Richard Lothian, Tanya van Graan, Alex Anlos

Zach Dean, Jim McClain, Ron Mita

Drama, Thriller

Sydafrika, Hongkong
Diskussioner om 24 Hours to Live  (0 diskussioner)
Kommentarer om 24 Hours to Live (9 st)
Bumbi78 (Anmäl)   22:31 7/5
Deprimerande action av den nya skolan - och här är det Ethan Hawke som rustats upp som actionhjälte. Stjäl friskt från andra tuffare actionrullar och blir aldrig särskilt intressant. Hade velat har mer av Rutger Hauer.
Djason (Anmäl)   23:02 16/4
Bättre än väntat. Trodde jag skulle få en medioker b film med mediokra effekter. Men här får man en actionfilm med bra effekter men med en ganska korkad handling. Gött att få lite Liam Cunningham när man går och väntar på Game of thrones.
Christofer (Anmäl)   08:30 9/4
Bajs förstås, men till och med något sämre än väntat faktiskt. Ethan Hawke är ju en värdelös skådis. Rutger Hauer lever alltså, hade inte koll på det. Där ser man.
Xeno (Anmäl)   20:55 19/1
Knepigt intro. Skumma partier... men hyffsad action.
Robkiller (Anmäl)   13/1 2018
Standardaction som egentligen inte tillför något. Men fungerar ändå hyfsat.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 24 Hours to Live