Betyg idag: 1 055 Besökare idag: 4 787

Originaltitel: 28 Days
Regissör:Betty Thomas
Utgivningsår:2000

Om 28 dagar:

En nyhetsreporter med alkoholproblem åtalas för rattonykterhet en urspårad fest. Hon döms till en månad på ett rehabiliteringshem. Under sin månad på kliniken möter hon en rad varierande personligheter och människoöden.

Titel: Life or Something Like It
Regissör: Jessie Nelson
År: 1994
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Corrina, Corrina

Sandra Bullock, Steve Buscemi, Viggo Mortensen, Azura Skye, Dominic West, Elizabeth Perkins, Alan Tudyk, Marianne Jean-Baptiste, Mike O'Malley, Reni Santoni, Diane Ladd, Margo Martindale, Susan Krebs, Elizabeth Ruscio, Loudon Wainwright III, Katie Scharf

Susannah Grant

Drama, Komedi

Recension 28 dagar

- Rollywood sätter betyg 3 och skriver:
Även om man ibland kan tycka att filmen går lite för ytligt fram och man borde ha grävt djupare i karaktärerna med lite mer tragedi så finns det ändå en harmoni som passar efter en stressig vecka och gör detta till en bra fredagsfilm. Jag tycker den kan komma fram med ett bra budskap till oss alla även om man givetvis hittar bättre filmer i samma stil. Återigen skulle känslorna släppts fram mer och...

Recension av 28 dagar - Läs hela!

Diskussioner om 28 dagar  (0 diskussioner)
Kommentarer om 28 dagar (180 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   22/10 2017
ganska bra
asasae (Anmäl)   6/11 2016
Förstod mig inte alls på filmen. Den var inte rolig. Den var bara lustig. Inte alls charmig. Och slutet var platt. Sorry!
Stygga-Vargen (Anmäl)   27/10 2016
En väldigt bra film där Sandra Bullock gör en av sina bästa roller. Filmen är både gripande och rolig.
HerrNenne (Anmäl)   21/8 2016
Sandra Bullock är riktigt bra. Filmen håller en bra nivå mellan drama och komedi.
Tatty (Anmäl)   26/1 2015
Lagom bra och okej film. Sandra Bullock är bra i filmen. Lite härlig i filmen än vad handlingen beskriver. Även lite sorgsen är den med.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 28 dagar