3 A.M. - Dödsskiftet

Originaltitel: 3 A.M.
Regissör:Lee Davis
Utgivningsår:2001

Om 3 A.M. - Dödsskiftet:

I motsats till namnet så är det inte några glada miner på taxifirman Lady Luck Cab Company. Deras normala problem med rån och olyckor har den senaste tiden överskuggats av den mystiske seriemördare som under det senaste året nattetid skjutit ihjäl tio taxichaufförer i New York. När en av firmans egna chaufförer blir det elfte offret vill ingen hos Lady Luck längre jobba nattskiftet. Veteranen Hershey börjar längta tillbaka till sin exfru, den bosniske invandraren Rasha börjar längta hem och den konstant aggressiva Salgado börjar plötsligt se de demoner hon tidigare bara varit jagad av i sitt inre. Inte blir det bättre av att just de tvingas ta dödsskiftet…

Paul Calderon, Danny Glover, Pam Grier, Danny Hoch, Spike Lee, John Ortiz, Roger Rees, Michelle Rodriguez, Mike Starr, Fisher Stevens, Sergej Trifunovic, Sarita Choudhury

Lee Davis

Kriminalare, Mysterium

Nattskiftet, 3 AM, Three A M

Diskussioner om 3 A.M. - Dödsskiftet  (0 diskussioner)
Kommentarer om 3 A.M. - Dödsskiftet (10 st)
fitteld (Anmäl)   22/3 2010
Ta bort Michelle Rodriguez så har du dig en bra rulle.
Dele (Anmäl)   5/4 2008
Skön känsla i denna lilla mänskliga "blues".
femhundratolv (Anmäl)   11/11 2007
Det var lätt att bli uppslukad av historien, miljön och rollfigurerna. Saknar nånting i filmen, kanske något ännu mer i historien. Men betyget hamnar precis på mitten mellan 3:a och 4:a.
Cftbl (Anmäl)   1/9 2007
Nej du stavade ju rätt..? :)
handklapp (Anmäl)   18/8 2006
Grym New York-historia.