Originaltitel: 360
Regissör:Fernando Meirelles
Utgivningsår:2011

Om 360:

360 tar oss med på en resa som består av flera berättelser om kärlek på 2000-talet, som länkas samman av rollkaraktärerna. Filmen tar sin början i Wien och fortsätter till Paris, London, Bratislava, Rio, Denver och Phoenix.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Austin Chick
År: 2002
Genre: Drama, Romantik
XX/XY

Rachel Weisz, Anthony Hopkins, Jude Law, Ben Foster, Jamel Debbouze, Mark Ivanir, Gabriela Marcinkova, Lucia Siposová, Johannes Krisch, Danica Jurcová, Maria Flor, Dinara Drukarova, Vladimir Vdovitjenkov, Marianne Jean-Baptiste, Juliano Cazarré

Peter Morgan (I)

Drama, Romantik, Thriller

Brasilien, Frankrike, Storbritannien, USA, Österrike
Diskussioner om 360  (0 diskussioner)
Kommentarer om 360 (19 st)
Norpan0 (Anmäl)   7/9 2017
Gillar att det var så kort om varje person.
Barneyk (Anmäl)   5/7 2016
Ganska bra men den känns ganska tom och inte speciellt intressant. Stark tvåa.
vonadel (Anmäl)   5/4 2015
Gillar när man sammanlänkar historier på detta sätt. Det görs på ett skickligt sätt dessutom. Ibland tappar den dock fart och intresset svalnar, men den hämtar sig igen. Hmm, trea eller trea +? 6/10
Zipper (Anmäl)   18/1 2015
Bra sammanlänkat, men vissa delar hade gärna fått stå för sig själva och utvecklas mer.
Gigi1943 (Anmäl)   22/5 2014
Kan inte ha lämnat så stora avtryck (trots att jag antecknade en trea direkt efter titten) för nu när jag skall skriva kommentaren i efterhand så har jag glömt vad filmen handlade om ... får nog se om den framöver. Nu efter andra titten så kände jag ju igen det mesta, men kommer jag att minnas handlingen i "framtiden"? Tveksamt, tycker den var rörig på nåt sätt, var var man och varför???
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till 360
Se filmen