Aftermath

Originaltitel: Aftermath
Regissör:Elliott Lester
Utgivningsår:2017

Om Aftermath:

Viktor är en man vars hustru och barn dör i en flygolycka. Tragedin orsakades av en flygledares misstag som senare undkommer rättvisan, men Viktor kan inte släppa det och planerar att hämnas på den ansvarige.

Arnold Schwarzenegger, Scoot McNairy, Maggie Grace, Judah Nelson, Larry Sullivan, Jason McCune, Glenn Morshower, Mariana Klaveno, Martin Donovan (II), Hannah Ware, Christopher Darga, Danielle Sherrick, Kevin Zegers, Mo McRae

Javier Gullón

Drama, Thriller

Filmnummer: 121905
Diskussioner om Aftermath  (0 diskussioner)
Kommentarer om Aftermath (14 st)
Afflicter (Anmäl)   19:38 6/5
Tråkigaste och dummaste filmen jag har sett på länge.
Murvel48 (Anmäl)   19:28 5/5
Det här var verkligen tungt, dystert och långsamt. På ett bra sätt! Arnold har utvecklats som skådis på gamla dar.
Robkiller (Anmäl)   15:39 3/3
Verklighetsbaserat drama om en flygkrasch... för segt och blir aldrig intressant överhuvudtaget, även om Arnold är med.
Bumbi78 (Anmäl)   22:50 21/1
Inget ont om Arnold. Han försöker sig på ytterligare en dramatisk roll utan muskler och lyckas rätt bra. Problemet är att denna mörka film är rätt tråkig, för dramat engagerar inte på det sätt som såklart filmskaparna ville.
Raimo_1985 (Anmäl)   12:54 11/1
Svårt att betygsätta sådana här nattsvarta filmer tycker jag. Urgh, den var verkligen bäckmörk. Arnold har bra närvaro när han gör drama tycker jag. Så det här är baserat på verkliga händelser? Tragiskt måste jag säga.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Aftermath