Betyg idag: 1 463 Besökare idag: 7 013

Originaltitel: Aftermath
Regissör:Elliott Lester
Utgivningsår:2017

Om Aftermath:

Viktor är en man vars hustru och barn dör i en flygolycka. Tragedin orsakades av en flygledares misstag som senare undkommer rättvisan, men Viktor kan inte släppa det och planerar att hämnas på den ansvarige.

Arnold Schwarzenegger, Scoot McNairy, Maggie Grace, Judah Nelson, Larry Sullivan, Jason McCune, Glenn Morshower, Mariana Klaveno, Martin Donovan (II), Hannah Ware, Christopher Darga, Danielle Sherrick, Kevin Zegers, Mo McRae

Javier Gullón

Drama, Thriller

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Filmnummer: 121905
Diskussioner om Aftermath  (0 diskussioner)
Kommentarer om Aftermath (11 st)
Bumbi78 (Anmäl)   22:50 21/1
Inget ont om Arnold. Han försöker sig på ytterligare en dramatisk roll utan muskler och lyckas rätt bra. Problemet är att denna mörka film är rätt tråkig, för dramat engagerar inte på det sätt som såklart filmskaparna ville.
Raimo_1985 (Anmäl)   12:54 11/1
Svårt att betygsätta sådana här nattsvarta filmer tycker jag. Urgh, den var verkligen bäckmörk. Arnold har bra närvaro när han gör drama tycker jag. Så det här är baserat på verkliga händelser? Tragiskt måste jag säga.
Christofer (Anmäl)   3/12 2017
Helt okej, även om det aldrig blev gripande på riktigt för det mäktade manuset inte med. Klart godkänt ändå, en smula över förväntan faktiskt.
Adoniram (Anmäl)   21/9 2017
Mycket unken sensmoral i en film om en tilldragelse som var obehaglig redan från början.
myslas (Anmäl)   6/9 2017
Det är på sätt och vis fint att Arnie söker lite mer dramatiska roller på ålderns höst men problemet är att han inte är en särskilt bra skådis och därmed drar ner en film som i övrigt är rätt bra. Det var samma sak i Maggie men här märks det ännu mer då delarna som fokuserar på hans roll är så mycket sämre än delarna som fokuseras på McNairys roll. Samtidigt, hade jag valt att hyra den här filmen om det inte var för att Arnie var på omslaget? Förmodligen inte. Så man kan förstå att producenterna väljer Arnie före någon bättre men mindre känd skådis då han drar betydligt fler tittare.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Aftermath
Se filmen