7 Days in Havana

Originaltitel: 7 días en La Habana
Regissör:Laurent Cantet, Benicio Del Toro, Julio Medem, Gaspar Noé, Elia Suleiman, Juan Carlos Tabío, Pablo Trapero
Utgivningsår:2012

Om 7 Days in Havana:

Ett samtida porträtt av Kubas huvudstad Havanna som här berättas i sju episoder, sju dagar och av sju internationellt framstående regissörer.

Daniel Brühl, Emir Kusturica, Elia Suleiman, Josh Hutcherson, Vladimir Cruz, Mirta Ibarra, Jorge Perugorría, Daisy Granados, Luis Alberto Garcia, Othello Rensoli, Melvis Santa Estevez, Lenoardo Benítez, Melissa Rivera, Claudia Muniz, Rebeca Proenza

Laurent Cantet, Alejandro Fadel, Leonardo Padura, Martín Mauregui, Julio Medem, Santiago Mitre, Gaspar Noé, Elia Suleiman, Pablo Trapero

Drama

Frankrike, Spanien
Diskussioner om 7 Days in Havana  (0 diskussioner)
Kommentarer om 7 Days in Havana (2 st)
Engravadlax (Anmäl)   14/5 2015
Såg mest för Noé (Ritual), men det var inget särskilt. Och väldigt kort. Ingen av segmenten är speciellt bra.
mathildaas (Anmäl)   25/10 2012
Såg denna film endast på grund av Josh Hutcherson, ni som ser den av samma anledning kommer inte bli besvikna. Han är fruktansvärt snygg i den här filmen dock så är hans dag (lunes) ganska så intetsägande..