9 to 5: Days in Porn

Originaltitel: 9 to 5: Days in Porn
Regissör:Jens Hoffmann
Utgivningsår:2008

Om 9 to 5: Days in Porn:

Under ett år följde filmaren Jens Hoffmann ett antal aktörer, agenter och regissörer i den amerikanska och tyska porrindustrin.

Titel: After Porn Ends
Originaltitel: After Porn Ends
Regissör: Bryce Wagoner
År: 2012
After Porn Ends
Titel: There Is No Sexual Rapport
Originaltitel: Il n'y a pas de rapport sexuel
Regissör: Raphaël Siboni

Jens Hoffmann

Dokumentär

9to5: Days in Porn, The Porn Diaries

Med i listor: Porrbranschen
Diskussioner om 9 to 5: Days in Porn  (0 diskussioner)
Kommentarer om 9 to 5: Days in Porn (5 st)
tandersten (Anmäl)   10/10 2014
Tycker vark den förskönar eller svärtar ner branschen, men Mike... var hittar man en sån lirare?
Mistlake (Anmäl)   24/4 2012
Rak (och garanterat osexig) dokumentär om huvudsakligen den amerkanska porrindustrin. Den känns inte särskilt negativt vinklad, men ger ändå ett ganska slemmigt intryck av branschen. Några ljusare erfarenheter skildras dock också.
koldowsky (Anmäl)   2/9 2009
svag fyra. objektiv, o-glammig, bra research och välgjord. en av de bättre pornomentary's jag sett.
emilstjernholm (Anmäl)   20/8 2009
Jag tycker att filmen ger en ganska bra bild av en rad porraktörer, både skruvade och mer sansade sådana. En icke-moraliserande inblick i porrindustrin helt enkelt.
Bomkia (Anmäl)   18/1 2009
Helt ok dokumentär om porrindustrin; inte särskilt glamoriserande och med en ganska bra ton. Varning för ganska mycket pornografiskt innehåll, vilket väl iofs kan vara väntat i en sån här sak. 3+