Älska till döds

Originaltitel: Body of Evidence
Regissör:Uli Edel
Utgivningsår:1993

Om Älska till döds:

Rebecca Carlson anklagas för något mycket ovanligt - Att ha använt sin kropp som mordvapen. Frank åtar sig att försvara Rebecca, men snart visar det sig att det är han som behöver försvara sig - mot sin förföriska klient.

Titel: Basic Instinct 2
Originaltitel: Private Obsession
Regissör: Lee Frost
År: 1995
Private Obsession

Willem Dafoe, Madonna, Joe Mantegna, Michael Forest, Charles Hallahan, Anne Archer, Julianne Moore, Jürgen Prochnow, Frank Langella, Lillian Lehman, Mark Rolston, Richard Riehle, Stan Shaw, Jeff Perry

Brad Mirman

Romantik, Thriller

Tyskland, USA
Diskussioner om Älska till döds  (0 diskussioner)
Kommentarer om Älska till döds (30 st)
gjoob (Anmäl)   1/4 2018
Basic Instinct-wannabe med snygg men dålig Madonna, bra Defoe i trist roll och en ganska trött rättegångshistoria. Inget vidare, men sevärd om inte annat så för Madonnas sexscener.
Krille80 (Anmäl)   16/11 2014
Att Madonna inte är någon större skådis har väl knappast någon missat men här gör hon vad hon är bäst på, som skådis, dvs. spelar på sin sexualitet, visar sig naken och levererar avancerade sexscener. Hade det inte varit för att filmen har så många riktigt bra skådisar så hade just sexscenerna varit det enda man fått med sig från denna filmen.
jonbo (Anmäl)   12/8 2012
Fruktansvärt dåligt manus, dåligt träigt skådespel och totalt intetsägande.
Robkiller (Anmäl)   4/12 2011
Blev väl i praktiken ett rättegångsdrama... med hmm.. lättklädda mellansekvenser... kanske bra för dem som gillar sånt... men den var väl ingen höjdare. Dafoe är alltid bra dock.
Intro (Anmäl)   18/3 2011
nande dattebayo!