Äntligen midsommar!

Originaltitel: Äntligen midsommar!
Regissör:Ian McCrudden
Utgivningsår:2009

Om Äntligen midsommar!:

En samling vänner, var och en med sina egna funderingar och problem, samlas för att fira en förhoppningsvis minnesvärd midsommarafton.

Titel: Sommaren med Göran
Originaltitel: Serious Moonlight
Regissör: Cheryl Hines
Genre: Komedi
Serious Moonlight

Daniel Gustavsson, Lisa Werlinder, Anna Littorin, Olle Sarri, Luke Perry, Annica Bejhed, Kari Hamfors Wernolf, Alexander Karim, Per Wernolf

Henrik Engström, Mattias Grosin, Erik Hörstadius, Ian McCrudden

Komedi

USA, Sverige

Recension Äntligen midsommar!

- frienatic sätter betyg 2 och skriver:
Filmen försöker blanda buskisinspirerad humor med allvarligare relationskomik men lyckas aldrig fullt ut med någotdera. Det finns stunder då det fungerar och man börjar bry sig om karaktärerna men lika snabbt försvinner de tillbaka in i dimman, karaktärsteckningen hade behövt ses över ytterligare en gång för att få personerna att verka trovärdiga istället för, som nu, mest kännas som halvt livlösa...

Recension av Äntligen midsommar! - Läs hela!

Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250
Diskussioner om Äntligen midsommar!  (0 diskussioner)
Kommentarer om Äntligen midsommar! (61 st)
FabianBom (Anmäl)   10:10 20/3
sommar magplask, uruselt manus, dåligt skådespel, ända som e intr se lisa verlinder, men inte ens de räcker i denna röriga och meningslösa film att dessutom lägga till luke perry för sälja filmen, ne bättre att skapa bättre regi och manus.
Rai (Anmäl)   1/10 2017
Ända roligt med den här filmen är att B-skådisen Luke Perry dök upp, annars hel kass.
Stygga-Vargen (Anmäl)   24/7 2016
En väldigt bra och rolig komedi med bra skådespelare. Brukar faktiskt se den varje midsommarafton.
Björkman (Anmäl)   22/4 2014
Helt okej underhållning med några småroliga scener, men inget direkt nyskapande och ganska förutsägbar.
AlbinWesley (Anmäl)   20/6 2013
Jag vet inte jag nej. Jag var inställd på katastrof och det var det ju mest. Lite smått intressanta grejer och ett par bra scener hjälper inte. Inte ens Luke Perry hjälper denna. Den extremt onaturliga engelska dialogen blir avgörande. Blä.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Äntligen midsommar!