Årets man

Originaltitel: Night Shift
Regissör:Ron Howard
Utgivningsår:1982

Om Årets man:

Chuck och Bill tycker synd om några prostituerade som saknar hallick. Dom startar själva en bokningscentral för tjejerna. På sin arbetsplats; Bårhuset.

Titel: Svensexan
Originaltitel: Doctor Detroit
Regissör: Michael Pressman
År: 1983
Doctor Detroit

Henry Winkler, Michael Keaton, Shelley Long, Gina Hecht, Pat Corley, Bobby Di Cicco, Basil Hoffman, Clint Howard, Joe Spinell

Lowell Ganz, Babaloo Mandel

Komedi

Diskussioner om Årets man  (0 diskussioner)
Kommentarer om Årets man (24 st)
BrutusBeefcake (Anmäl)   17/6 2013
Keaton är riktigt rolig i denna, dock en ojämn film som blir ganska tråkig och seg mot slutet. Mittenpartiet är helt klart bäst.
ziferN (Anmäl)   1/1 2013
Mysig, småkul, härlig och underhållande film som fungerade gott som underhållning för stunden. Storyn är kul och Michael Keaton är klart kul och härlig i filmen, och som underhållningsvärde tyckte jag att filmen fungerade bra. Visst, det finns ett par smågrejer som hade kunnat göras bättre men inget jag hackade mig upp på. Helt ok tidsfördriv!
Grillo (Anmäl)   8/4 2012
Mysig... Med ett sådant här tema hade det kunnat bli riktigt vidrigt, men den har hjärta och naivitet nog för att man ska tycka om den.
Gardneer (Anmäl)   3/12 2007
Hur fan får man fram titeln Årets man av den perfekta titeln Night Shift? Jävla idioter som jobbar i detta land ibland.
PeterTheW (Anmäl)   14/3 2007
Fånigt.