A Complete History of My Sexual Failures

Originaltitel: A Complete History of My Sexual Failures
Regissör:Chris Waitt
Utgivningsår:2008

Om A Complete History of My Sexual Failures:

När Chris Waitt än en gång blir dumpad bestämmer han sig för att leta upp sina gamla flammor för att intervjua dem om vad det var som gick fel. I ett lika underhållande som förnedrande porträtt rannsakar den självömkande Waitt sina tillkortakommanden som går ända tillbaka till 11-årsåldern.
Se filmen på Headweb

Titel: Sherman's March
Originaltitel: Sherman's March
Regissör: Ross McElwee
År: 1986
Sherman's March
Titel: En enastående studie i mänsklig förnedring
Originaltitel: En enastående studie i mänsklig förnedring
Regissör: Patrik Eriksson
År: 2008
En enastående studie i mänsklig förnedring
Titel: I Am a Sex Addict

Dokumentär

Storbritannien

Recension A Complete History of My Sexual Failures

- MrsRatched sätter betyg 2 och skriver:
Den brittiska indiefilmaren Chris Waitt bestämmer sig för att ta reda på varför alla hans gamla flickvänner har dumpat honom. Han får kontrakt med ett filmbolag och ger sig i kast med uppgiften. Nu visar det sig att i stort sett ingen av hans gamla flammor vill veta av honom, knappt ens på telefon, något som Chris själv verkar förvånad över. I brist på sympati och hjälp från exen besöker 33-åriga Chris...

Recension av A Complete History of My Sexual Failures - Läs hela!

Diskussioner om A Complete History of My Sexual Failures  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Complete History of My Sexual Failures (50 st)
ithica (Anmäl)   2/6 2014
Jävligt go rulle, även om det obviously är en fejkdokumentär.
dafreakish (Anmäl)   7/7 2013
Underbart rolig början mynnar ut i en alldeles för regisserad "dokumentär" vilket drar ner helhetsintrycket en hel del. Trots att det är underhållande så sitter man mest och funderar på om man ens ska ta det på allvar.
jeremy_jones (Anmäl)   26/10 2011
Rysligt uppenbar fejkdokumentär. Men inte ens som "komedi" funkar den.
thedude90 (Anmäl)   11/6 2011
Vet inte riktigt, tyckte det kändes som en fake-dokumentär? Kanske bara är jag som inte lyckas övertygas. Ganska rolig till och från men mest en gestaltning av ett tragiskt sexliv.
cassiopeia (Anmäl)   3/5 2011
Det tar mig faktiskt till eftertexterna att övertygas om att det här verkligen är en dokumentär - och ändå ifrågasätter jag om Chris verkligen är så usel som han framställer sig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Complete History of My Sexual Failures