A Cure for Wellness

Originaltitel: A Cure for Wellness
Regissör:Gore Verbinski
Utgivningsår:2016

Om A Cure for Wellness:

En anställd på ett företag skickas iväg för att hämta hem sin chef från en hälsoanläggning i Europa, men börjar snart misstänka att något inte stämmer.

Titel: Studierektorns sista strid
Originaltitel: Oxen
Regissör: Sven Nykvist
År: 1991
Oxen

Dane DeHaan, Jason Isaacs, Mia Goth, Ivo Nandi, Adrian Schiller, Celia Imrie, Harry Groener, Tomas Norström, Ashok Mandanna, Magnus Krepper, Peter Benedict, Michael Mendl, Maggie Steed, Craig Wroe, David Bishins, Lisa Banes, Carl Lumbly, Tom Flynn

Justin Haythe

Drama, Thriller, Skräck, Science Fiction, Fantasy, Mysterium

Tyskland, USA
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om A Cure for Wellness  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Cure for Wellness (19 st)
Mr_pink (Anmäl)   00:02 23/6
Snygg men kändes som man sett allt förut. Som en blandning mellan Shutter Island och Coppolas Dracula mm
Bamsemannen (Anmäl)   22:20 17/6
Såg fram mycket för denna efter en strålande trailer, vilken byggde upp för en spännande thriller. Filmen började bra i samma melodi, men tappade sista delen tyvärr
Anaythea (Anmäl)   03:00 14/6
Småcreepy men långsam i tempot. Ingen scen är riktigt läskig. Alla trådar hänger inte riktigt ihop och offras för att göra ett svulstigare avslut.
asasae (Anmäl)   21:48 13/6
Orkade inte se klart filmen! Surrealistisk och psykotisk film som bara var alltför konstig för att ses klart på.
bytat (Anmäl)   22:03 12/6
rätt tråkig och en vill ju ha en lite saftigare twist om man nu ska orka med 146 minuter.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Cure for Wellness