A Dangerous Man

Originaltitel: A Dangerous Man
Regissör:Keoni Waxman
Utgivningsår:2009

Om A Dangerous Man:

Efter att ha avtjänat sex år för ett brott han inte begått, släpps Shane Daniels från fängelset med en ursäkt från staten Arizona. Efter några timmar i frihet, blir han vittne till ett polismord utfört av kinesiska maffian som kidnappad flicka och har en säck med drogpengar.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Urban Justice
Regissör: Don E FauntLeRoy
År: 2007
Urban Justice

Steven Seagal, Byron Mann, Jerry Wasserman, Mike Dopud, Byron Lawson, Jesse Hutch, Terry Chen, Shawn C Orr, Marlaina Mah, Vitalij Kravtjenko, Vincent Cheng, Aidan Dee

Keoni Waxman

Action, Kriminalare, Thriller

Diskussioner om A Dangerous Man  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Dangerous Man (31 st)
raysman (Anmäl)   25/1 2017
Början på filmen är riktigt bra och man luras att tro att detta kan bli en steven-film med bra handling, men sedan faller det undan för undan och är i slutändan ännu en i raden av intetsägande Seagal-filmer. Sevärd om man gillar Seagals andra filmer från denna sida millenieskiftet, annars inte.
sven_usling (Anmäl)   13/9 2015
Intressant inledning som spårar ur mer och mer för att till sist hamna i en extremt lång och oerhört trist firefight... Synd på den lovande inledningen.
Gordyal (Anmäl)   17/6 2015
Tjocka farbrorn är duktigt med arg - åtminstone de första tjugo (som är det bästa sedan Under belägring). Sedan ska filmen prompt börja handla om någonting, och det är inte till dess fördel. Jag hade hellre tittat i nittio minuter på en otrevlig, arg och brutalt våldsam tjock farbror som slår folk sönder och samman utan annat syfte än att visa vad otrevlig, arg, våldsam och tjock han är, än att det ska in någon sorts intrig i filmen. Men tji fick jag. Även om filmen tappar så är det underhållning nästan hela vägen. Fiskmås rockar smällfett! (8+/15)
AlaRegularis (Anmäl)   29/1 2014
Helt klart bland de bättre, och våldsammare, Steven-filmerna de senaste åren. Brutala fighter och en Steven i högform.
Asian Dawn (Anmäl)   22/9 2013
Simpel, men Seagal knäcker handleder i gammal god form!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Dangerous Man