A Ghost Story

Originaltitel: A Ghost Story
Regissör:David Lowery
Utgivningsår:2017

Om A Ghost Story:

En historia om ett spöke och huset som han hemsöker.

Casey Affleck, Rooney Mara, Will Oldham, Rob Zabrecky, Sonia Acevedo, Carlos Bermudez, Yasmina Gutierrez, Kesha (I), Augustine Frizzell, Brea Grant, Jonny Mars, Kenneisha Thompson, Grover Coulson, Barlow Jacobs, Liz Cardenas, Jared Kopf

David Lowery

Drama, Romantik, Fantasy

Diskussioner om A Ghost Story  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Ghost Story (16 st)
Duke Igthorn (Anmäl)   13:42 18/2
Haha, en kandidat för bästa specialeffekter nästa Oscarsgala... Lakanet var riktigt kusligt.
haajen (Anmäl)   2/5 2018
Mycket vacker och stundtals påminner den lite om Tree of life i betydligt mindre skala. Tycker den är fantastisk till en början men sedan tappar den för att komma igen en smula mot slutet. Sevärd för den som har tålamodet.
Jaganatha (Anmäl)   27/3 2018
Ovanlig tagning på temat hus hemsökt av spöke i vitt lakan. Nyttigt som uppvisning i hur mycket som går att berätta via bilder utan dialog.
RadiatorPorch (Anmäl)   20/1 2018
Relaterbart, vackert, insiktsfullt. Med små medel lyckas David Lowery fånga så mycket mänsklighet, känslor och intressanta poänger om alltings förgänglighet, att man bara kan luta sig tillbaka och häpna.
Benisakura (Anmäl)   8/1 2018
Som ett spöke flög denna rakt ovanför mitt huvud.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Ghost Story