A Good Day to Die Hard

Originaltitel: A Good Day to Die Hard
Regissör:John Moore (I)
Utgivningsår:2013

Om A Good Day to Die Hard:

John McClane är tillbaka och även den här gången hamnar den hårdnackade New York-polisen på fel plats vid fel tillfälle, efter att ha rest till Moskva för att hjälpa sin son Jack. John och Jack har inte ett helt okomplicerat far- och son-förhållande, och det faktum att Jack är minst lika envis som sin pappa förenklar inte saken. Men med Moskvas undre värld efter sig och med tiden emot sig för att stoppa ett krigsutbrott, måste de trots detta samarbeta och två McClanes visar sig vara en svårslagen kombination…

Titel: Die Hard
Regissör: Olivier Megaton
År: 2012
Genre: Drama, Action, Kriminalare, Thriller
Taken 2

Bruce Willis, Jai Courtney, Sebastian Koch, Julija Snigir, Sergej Kolesnikov, Radivoje Bukvic, Cole Hauser, Amaury Nolasco, Roman Luknár, Melissa Tang, Mary Elizabeth Winstead

Skip Woods

Action, Kriminalare, Thriller

Die Hard 5

Diskussioner om A Good Day to Die Hard  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Good Day to Die Hard (211 st)
Rai (Anmäl)   7/3 2018
Nej tack, urk!!!
Rele (Anmäl)   20/2 2018
En dålig Die Hard och därför ger jag en etta.
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
Sluta med uppföljare nu!!!!!
fridenpaden (Anmäl)   29/8 2017
Inte alls så dålig som all skit den fått. Det är orättvist att jämföra med första filmen men jag tycker den håller sig rätt bra i förhållande till resten. Skulle nog sätta den på fjärde plats ändå. Kanske hade även jag sugit i mig lite komposit 27-4 innan visning. Den var grym och så otroligt sannolik. Jag trodde direkt på att det finns en vätska som man kan spruta runt lite i ett radioaktivt rum så att radioktiviteten sjunker som en sten.
Albion (Anmäl)   29/4 2017
Om första halvan åtminstone är lite av anständig actionfilm så försvinner det med råge i andra halvan. Härdsmälta skulle man kanske kunna säga.(förlåt humorn) Betyget blir en 2;a
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Good Day to Die Hard