A Good Old Fashioned Orgy

Originaltitel: A Good Old Fashioned Orgy
Regissör:Alex Gregory, Peter Huyck
Utgivningsår:2011

Om A Good Old Fashioned Orgy:

En grupp 30-åringar som varit vänner sen skoltiden försöker anordna en orgie i slutet av sommaren.

Titel: Zack and Miri Make a Porno
Regissör: Steve Pink
År: 2010
Genre: Komedi, Science Fiction
Hot Tub Time Machine

Jason Sudeikis, Leslie Bibb, Lake Bell, Michelle Borth, Nick Kroll, Tyler Labine, Angela Sarafyan, Lindsay Sloane, Martin Starr, Rhys Coiro, Will Forte, Lucy Punch, David Koechner, Lin Shaye, Peter Huyck, Reiko Kaneshiro, Jon Stafford, Don Johnson

Alex Gregory, Peter Huyck

Komedi

Diskussioner om A Good Old Fashioned Orgy  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Good Old Fashioned Orgy (27 st)
GrandMaster_E (Anmäl)   18/8 2015
Inledningsvis rätt kul utan de där gapflabben men sedan ballar det ur lite väl för min smak. Tyler Labine ska dock ha pluspoäng. Hans karaktär är oftast rätt odräglig i denna typ av film men han håller det på en nivå som gör att man gillar honom istället för tvärtom.
dafreakish (Anmäl)   11/8 2015
Småputtrigt och smågulligt. Men det är också ganska händelsefattigt och högst osannolikt. Känns dessutom som att man sett den några gånger förut även om grundtemat var annorlunda. Inget fel på skådespeleriet och kul med en del halvokända ansikten dessutom. Fast knappast en film jag kommer komma ihåg.
Krille80 (Anmäl)   13/1 2015
17 minuter in så stänger jag av. Jag gillade inte vad jag såg. Två dagar senare återvänder jag och startar filmen 17 minuter in och denna gång tar det bara någon minut för mig att gilla det jag ser. Fram växer en film som trots sin titel kommer med värme, hjärta och vänskap med så sevärda och underhållande skådisar. Mot filmens slut öppnar filmen dessutom upp ordentligt för möjligheter att skratta. Det är ingen fantastisk komedi och skådespelarna inga stjärnor men en helt OK filmupplevelse.
a9davhar (Anmäl)   3/5 2014
Finns säkert värre i samma genre men jag kan ändå inte sätta högre betyg än en stark etta.
Ojhda (Anmäl)   9/1 2014
Denna trodde jag man redan hade betygsatt! Den minns jag var förvånansvärt bra ändå! Om man tar det för vad det är! Rolig! Stark trea!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Good Old Fashioned Orgy