Betyg idag: 1 888 Besökare idag: 5 743

Originaltitel: A Hologram for the King
Regissör:Tom Tykwer
Utgivningsår:2016

Om Kungens hologram:

En misslyckad amerikansk affärsman försöker ta igen sina förluster genom att resa till Saudiarabien och sälja sin idé till en förmögen monark.

Titel: Stanley & Iris
Regissör: Keva Rosenfeld
År: 1993
Genre: Drama, Komedi
Twenty Bucks
Titel: Da Vinci-koden - sanning eller myt?
Originaltitel: The Real Da Vinci Code
Regissör: Kashaf Chaudhry
År: 2004
Da Vinci-koden - sanning eller myt?
Titel: Som en Pascha
Regissör: Howard Franklin
År: 1992
Genre: Thriller
Med obeväpnat öga

Tom Hanks, Alexander Black, Sarita Choudhury, Sidse Babett Knudsen, Tracey Fairaway, Jane Perry, Tom Skerritt, David Menkin, Christy Meyer, Megan Maczko, Ben Whishaw, Khalid Laith, Amira El Sayed, Waleed Elgadi, Dhaffer L'Abidine

Tom Tykwer

Drama, Komedi

Tyskland, USA, Storbritannien, Frankrike, Mexiko
Diskussioner om Kungens hologram  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kungens hologram (12 st)
pblixt (Anmäl)   22:27 29/3
Sämsta manuset, bild och redigering som jag sett på åratal. Måste vara en film som beställts av Saudiarabien som reklam men där man sparat in på fel saker... Till och med Tom Hanks ser ut som att han har ont när han ska gestalta att vara kär..
Christofer (Anmäl)   19:20 10/3
Intressant upplägg och miljö, men där man tyvärr bara skrapade på ytan och allt blev bara spretigt och platt. Hade väntat mig mer med Hanks i förarsätet...
HerrNenne (Anmäl)   03:40 5/2
Känns mest som ett reseprogram där Tom Hanks är programledare i Saudiarabien. Säger ingenting.
foppa99 (Anmäl)   16/12 2016
Känns dom en blandning av kafka-stämning,moment 22 o en mardröm. Hanks e för bra för filmen
arruba (Anmäl)   24/10 2016
Myspys rulle med en Tom Hanks som alltid känns glasklar och ett charmigt manus gör att detta blir en riktig trevlig filmupplevelse.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kungens hologram