A Little Bit of Heaven

Originaltitel: A Little Bit of Heaven
Regissör:Nicole Kassell
Utgivningsår:2011

Om A Little Bit of Heaven:

Handlar om en kvinna som får reda på att hon är döende i cancer. När hon möter sin drömkille så inser hon dock att kärleken är läskigare än döden.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Michael Sucsy
År: 2012
Genre: Drama, Romantik
Älska mig igen

Treat Williams, Whoopi Goldberg, Kate Hudson, Kathy Bates, Steven Weber, Gael García Bernal, Alan Dale, Peter Dinklage, Romany Malco, Lucy Punch, Rosemarie DeWitt, Johann Urb, Jaqueline Fleming, Monica Acosta, Beau Brasso

Gren Wells

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om A Little Bit of Heaven  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Little Bit of Heaven (49 st)
Rai (Anmäl)   3/1 2018
Märklig film, svår att säga var den hamnar, men dålig är den inte. Jag sätter en svag 4:a så länge...
Frankish (Anmäl)   28/11 2017
Nej, det här är en stark tvåa. Märkligt att en omärklig film tar så mycket omedveten tankekraft och känslor i anspråk.
Frankish (Anmäl)   27/11 2017
Så svag trea som det går. Inte min genre, men jag gillar några av valen som åtminstone gör att den sticker ut lite och blir en egen film. Poo-tii-viit.
emmacecilia (Anmäl)   21/8 2015
Som så ofta undrar jag varför just de där två blev kära i varandra, det känns inte trovärdigt överhuvudtaget. I övrigt helt okej, inte alltför sliskig.
Krille80 (Anmäl)   19/7 2015
Allt i denna filmen följer standarden för en romantisk-komedi med undantaget att man har stoppat in ämnet cancer i historien. Kate Hudson spelar samma roll som vanligt och Gael García Bernal är bara så felcastad som någon kan bli. Jag har svårt att finna vad jag känner för denna filmen för samtidigt som den blir sevärd under sina allvarliga stunder så är genren fel. 2+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Little Bit of Heaven