A Night in Compton

Originaltitel: A Night in Compton
Regissör:Daven Baptiste
Utgivningsår:2004

Om A Night in Compton:

I Compton, LA har alla en hemlighet, men varje hemlighet har sitt pris. Zion som just kommit hem från college för jullovet och har en natt på sig att bli tillsammans med Lanise, skolans drottning efter att ha bantat ner sig 30 kilo sommaren innan. Lanise skryter om att hon haft mycket sex. Men vad Zion inte vet är att hon är oskuld. Och Zion har bara ett mål, att ligga med Lanise.

Joshua David Brown, Tommy 'Tiny' Lister, James Aaron, Roscoe, Patrice Stewart, Jerome Anthony Hawkins, PR Banks, Mary Christina Brown, Marcelle Larice

Daven Baptiste

Komedi

Diskussioner om A Night in Compton  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Night in Compton (1 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   30/1 2014
Fånig, omogen och fylld av de vanliga stereotyperna. Storyn har vi sett förut, och betydligt bättre. Detta är bara flamsigt och dumt, utan något som helst underhållningsvärde.