A Quiet Place

Originaltitel: A Quiet Place
Regissör:John Krasinski
Utgivningsår:2018

Om A Quiet Place:

En familj lever i total tystnad av rädsla för ett övernaturligt väsen som attackerar vid ljud.

Emily Blunt, John Krasinski, Noah Jupe, Millicent Simmonds, Cade Woodward, Leon Russom

Scott Beck, John Krasinski, Bryan Woods

Drama, Thriller, Skräck

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om A Quiet Place  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Quiet Place (11 st)
egoman (Anmäl)   00:16 22/4
En lovande premiss som man inte lyckats ta vara på.
alicewood (Anmäl)   22:35 14/4
Älskade den, hela publiken satt och höll andan på bion under de tysta minutrarna. Sticker ut, är konsekvent och bygger upp stämning fantastiskt bra.
Afflicter (Anmäl)   22:08 14/4
Bra premiss, bra monster och bra manus. Det som gnager är alla detaljer som lämnats bort. Hur har man överlevt vintern egentligen? Är det verkligen en bra idé att skaffa barn i en värld full av ljudkänsliga monster?
haajen (Anmäl)   09:43 11/4
Spännande för stunden men rätt ihåligt, många av scenerna kändes som hämtade från Jurassic Park och Aliens. Välgjort och välspelat är det men när en lämnar biosalongen så är det inget som en minns.
ekneB (Anmäl)   19:47 10/4
Fantastisk film, den hade precis det som It comes at night saknade. Ett monster, ett riktigt hot! Men den är inte direkt skrämmande och det är mer en thriller än skräck. En scen framförallt sticker ut som den bästa, när barnen gömmer sig i bilen. Så galet bra!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Quiet Place
Se filmen