A Star Is Born

Originaltitel: A Star Is Born
Regissör:Bradley Cooper
Utgivningsår:2018

Om A Star Is Born:

Countrystjärnan Jackson Maine upptäcker en supertalang i okända Ally. De blir förälskade och han leder henne till rampljuset, men medan Allys karriär skjuter i höjden dras Jackson med alkoholism och inre demoner.

Lady Gaga, Bradley Cooper, Sam Elliott, Andrew Dice Clay, Anthony Ramos, Rafi Gavron, Dave Chappelle, Michael Harney, Ron Rifkin, Barry Shabaka Henley, Michael D Roberts, Greg Grunberg, Jacob Schick, Drena De Niro, Marlon Williams (III), Eddie Griffin

Bradley Cooper, Will Fetters, Eric Roth

Drama, Romantik

Diskussioner om A Star Is Born  (0 diskussioner)
Kommentarer om A Star Is Born (65 st)
dafreakish (Anmäl)   23:27 17/8
Inte särskilt golvad av denna överhypade film. Imponerande skådespel, fantastisk musik och starkt slut är de största plussen. Men jag blir inte särskilt tagen. Anar att hypen tog över och förväntningarna blev för stora.
StansGoasteMos (Anmäl)   15:50 10/8
Shallow, dragdrottningarna och hunden är det enda som är värt i denna filmen. Sättet han raggar upp henne på är så creepy! Kunde inte släppa tanken på att det hela hade känts mycket mer trovärdigt om han visade sig vara psykopat. Han är en stalker som inte accepterar ett nej.
Tant Grön (Anmäl)   21:53 8/8
fantastisk rakt igenom.. skit i vad förstå-sig-påarna säger.. detta är guld <3 femma med råge
Zipper (Anmäl)   16:30 10/6
Jo men ja. Den är ju definitivt inte äckelsexistisk som Cukors version, och det var en lättnad. Lady Gaga var en positiv överraskning, har bara sett henne i American Horror Story tidigare och det var inte särskilt övertygande gällande hennes skådespelartalang. Men hon känns väldigt äkta här. Musiken i första halvan är grym.
Julius (Anmäl)   02:26 28/4
Generisk musik och förutsägbart rakt igenom.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till A Star Is Born