ABCs of Death 2.5

Originaltitel: ABCs of Death 2.5
Regissör:Travis Betz, Zac Blair, Peter Czikrai, Baris Erdogan, Carlos Faria, Todd E Freeman, Brett Glassberg, Nicholas Humphries, Summer Johnson, Clint Kelly, Cody Kennedy, Peter Podgursky, Tim Rutherford, Gigi Saul Guerrero, Stuart Simpson, Carles Torrens
Utgivningsår:2016

Om ABCs of Death 2.5:

Robert Boochecks kortfilm "M is for Masticate" var det vinnande bidraget till bokstaven M i The ABCs of Death 2. Här har 26 övriga finalister valts ut för bokstaven M i en ny antologi.

Mark Meer, Ênio Gonçalves, Iná de Carvalho, Fernanda Gonçalves, Gillian Mathre, Natalie Mathre, Gabriela Marcinková, John Cianciolo, Dani Barker, Emily Olyarchuk, Jeffrey Welk, James Nathan, Natalie Victoria, Michael Draper, Lulu McClatchy, Glenn Maynard

Rafael Baliú, Travis Betz, Jennifer Bosworth, Ryan Bosworth, Jay Clarke, Peter Czikrai, Steve Daniels, Baris Erdogan, Carlos Faria, Todd E Freeman, Rodrigo Gasparini, Brett Glassberg, Clint Kelly, Coy Kennedy, Jason M Koch, Summer Johnson, Kevin Martin, Wolfgang Matzl, Shane McKenzie, Álvaro Núñez, Eridc Pennycoff, Robert G Phelps, Peter Podgursky, Mia Kate Russell, Tim Rutherford, Michael Schwartz, Stuart Simpson, Joe Stas, Lloyd Stas, Tom Stas, Jeff Stewart (II), Carles Torrens, Dante Vescio, Bob Woolsey, Christopher Younes

Skräck

The ABCs of Death 2.5

Diskussioner om ABCs of Death 2.5  (0 diskussioner)
Kommentarer om ABCs of Death 2.5 (2 st)
Megalon (Anmäl)   16/9 2017
Hela 26 kortfilmer vars titlar börjar på M... Väldigt varierad kvalitet men många är väldigt underhållande. Värd att se om man druckit någon öl för mycket med polarna och inte har koncentrationen för en hel långfilm...
callusis (Anmäl)   6/8 2016
Carles Torrens "M is for Mom" var helt okej men resten var mest jätte-B.