Abominable

Originaltitel: Abominable
Regissör:Ryan Schifrin
Utgivningsår:2006

Om Abominable:

En paralyserad man i en avlägsen stuga måste rädda en grupp college-studenter från ett monster.

Titel: Snow Beast
Regissör: Herb Wallerstein
År: 1977
Genre: Skräck
Snowbeast

Matt McCoy, Karin Anna Cheung, Jeffrey Combs, Natalie Compagno, Michael Deak, Paul Gleason, Ashley Hartman, Rex Linn, Lance Henriksen, Tiffany Shepis

Ryan Schifrin, James Morrison

Skräck

Diskussioner om Abominable  (0 diskussioner)
Kommentarer om Abominable (32 st)
Gordyal (Anmäl)   12/7 2015
Fräsig cast med Combs, Henriksen och Shepis. Dessvärre får de för lite utrymme. Resten är väl så där. (5+/15)
Ondskapt (Anmäl)   1/12 2013
Överraskande bra skräckis som bjussar på en hiskelig och frän Storfot som gärna har sönder folk på allehanda sköna vis. Bra effekter och mysig stämning om än en del skeva karaktärsbeslut och fult foto.
Robkiller (Anmäl)   31/8 2013
Den elaka snömannen attackerar igen... visst scenerna med Lance Henriksen och Jeffrey Combs var väl helt ok.. och ljudeffekterna likaså... men det ursäktar tyvärr inte att resten var ren dynga. Regin var totalt värdelös, manus och dialog usel.. och skådespelarna inte trovärdiga för 5 öre... bottennapp.
dudson (Anmäl)   13/8 2013
En film jag plöjde igenom enbart därför favo skådisen nr 1 var med..Lance Henriksen, tyv var han med alldelles för lite=( men monstret var rätt tufft sen påminnde snubben i rullstol extremt mkt Norman Bates i Psycho.
TheHorrorfan (Anmäl)   4/7 2013
Jag är ju inte kräsen av mig, så det är ju inte så konstigt att jag faktiskt gillade den här. Jag älskade B-känslan som den hade och framförallt så älskade jag karaktären "Amanda". Otroligt söt och gullig tjej. Svag 3a.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Abominable