Accepted

Originaltitel: Accepted
Regissör:Steve Pink
Utgivningsår:2006

Om Accepted:

När Bartleby Gaines får reda på att han inte blivit antagen till något college, bestämmer sig han och ett gäng kompisar för att skapa ett fejkat universitet för att lura sina föräldrar.

Titel: New Guy
Originaltitel: Van Wilder
Regissör: Walt Becker
År: 2002
Van The Man
Titel: Mia moglie torna a scuola
Originaltitel: Mia moglie torna a scuola
Regissör: Giuliano Carnimeo
År: 1981
Mia moglie torna a scuola
Titel: Guidance
Regissör: Jonathan Prince
År: 1994
Genre: Komedi, Familjefilm, Äventyr
Sommarlägret

Justin Long, Jonah Hill, Blake Lively, Adam Herschman, Columbus Short, Maria Thayer, Lewis Black, Mark Derwin, Ann Cusack, Hannah Marks, Travis Van Winkle, Robin Taylor, Anthony Heald, Joe Hursley, Jeremy Howard, Kaitlin Doubleday, Diora Baird, Matt Noble

Mark Perez, Adam Cooper (II), Bill Collage

Komedi

Diskussioner om Accepted  (0 diskussioner)
Kommentarer om Accepted (226 st)
Raimo_1985 (Anmäl)   19:46 25/2
Tredje titten och nu får det för fan vara nog. Har jag gett den här en trea? Vad gick jag på? Det här är en av sämsta amerikanska komedierna från 2000-talet, tyvärr.
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
yrkeschaufföre (Anmäl)   13/11 2016
Rolig och med Blake, 3+
deswhip (Anmäl)   13/11 2016
Huvudkaraktären har en skön stil och det gör att man gillar filmen. I slutänden är det ändå bara en collegekomedi i mängden, 2+.
Krille80 (Anmäl)   28/11 2014
Detta är en vanlig amerikansk collegekomedi med alla de sedvanliga ingredienserna. Denna film skiljer dock ut sig genom att den faktiskt vågar ta ett steg genom att vilja något. Man kan välja att se den bara som den sköna och roliga film den är men också som kritik mot det amerikanska skolväsendet och hur man bäst lär sig för livet. Skön musik!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Accepted