Aces 'N' Eights

Originaltitel: Aces 'N' Eights
Regissör:Craig R Baxley
Utgivningsår:2008

Om Aces 'N' Eights:

Två vänner jobbar åt ett gäng banditer. Den ena får nog av det hela och lämnar gruppen. Tre år senare ska en ny järnväg byggas och nu möts vännerna igen, på olika sidor i en marktvist.

Casper Van Dien, Ernest Borgnine, Jack Noseworthy, Bruce Boxleitner, William Atherton, Jeff Kober, Rodney Scott, Jake Thomas, Victoria Chalaya, Deirdre Quinn

Ronald M Cohen, Dennis Shryack

Western

Aces And Eights

Diskussioner om Aces 'N' Eights  (0 diskussioner)
Kommentarer om Aces 'N' Eights (5 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   17/7 2012
Klassisk western som tyvärr inte håller hela vägen. Inspirationen och logiken försvinner efter halva filmen och slutet blir därför mer fånigt än känslosamt. Borgnine är alltid bra, Boxleitner funkar ju alltid i cowboyhatt och Van Dien är lika plastig som alltid. Funkar gott som en stunds hjärnlös underhållning, men det finns gott om bättre westerns.
Grillo (Anmäl)   20/4 2012
Duglig western baserad på det klassiska "järnvägen kommer och några få män vill inte säga upp sina hem"-temat. Borgnine ser inte ut att vara en dag över 80, imponerande...
Karlsson. (Anmäl)   11/9 2009
Var kan man få tag på denna filmen någonstans?
NoWireHangers (Anmäl)   11/8 2008
Han som spelade skurken var väldigt bra. Borgnine också såklart. Handlingen var ganska oinspirerad och jag tappade räkningen på hur många gånger de korsade 180-graderslinjen i slutscenen.
Bomkia (Anmäl)   19/5 2008
Tråkig western som dock lever upp lite med hjälp av gamlingen Borgnine (som verkar ovanligt viril må jag säga). 2-